2016 m. rugsėjo 15 d., ketvirtadienis

W7 Honolulu bronzantas ir W7 Glowcomotion šampaninio atspalvio švytėjimo suteikianti pudra / šešėliai



Labas rytas, mano brangieji, šiandien šnekėsime apie išbandytas ir gautas kosmetikos priemones, todėl būkite pasiruošę,  o pradėsime nuo atsiliepimo apie W7 bronzinę pudrą ir švytėjimo suteikiančią priemonę Glowcomotion šampano spalvos. Galiu pasakyti iš karto, priemonės nustebino, labiausiai patiko higlighteris, kurį drąsiai galima palyginti su mano mėgstamu The Balm Mary Lou.









W7 Honolulu bronzanto kaina -8,99 EUR

W7 Glowcomotion šampaninio atspalvio švytėjimo suteikianti pudra / šešėliai -8,99 EUR


Kur pirkti: www.topbeauty.lt














Rezultatas:

su W7


su the Balm




Mano nuomonė:

Žiūrint į W7 kosmetiką, manęs vis nepalieja jausmas, kad kažkur aš tai jau mačiau. Manau niekam ne paslaptis, kad gamintojai kopijuoja geriausius ir populiariausius kosmetikos produktus, kartis tai padaryti pavyksta, kartais ne, tačiau priemonių kaina nėra super didelė, todėl bandyti ir ieškoti drąsiai galima. 
Noriu pradėti nuo Honolulu bronzinės pudros, kurios įpakavimas identiškas Benefit Hoola, toks pat kartoninis dekliukas, mažas šepetėlis. Šepetėlio aš nenaudojau, tačiau iš bėdos tai daryti galima, svarus pliusas - apsauginė permatoma membrana, kuri saugo pudrą nuo šepetėlio. Pudros tekstūra labai minkšta, spalva šilta, pigmentuota. Mano bronzinės pudros idealas - Bahama Mama iš The Balm, ten spalva šalta, pilka, idealiai tinka kontūravimui. Honolulu spalva kiek per šilta, tačiau ant veido to vizualiai beveik nesimato, svarbu gerai ištušuoti ir paskirstyti priemonę. Šnekant apie Hoola iš Benefit, noriu pasakyti, kad man spalva pasirodė irgi kie per šilta, beveik identiška. Tiesą, Hoola pudrą mačiau vieną kartą savo gyvenime, Lenkijoje, bet nusprendžiau nepirkti, nes spalva man tada nepatiko.
Jeigu reikėtų surasti kelis esminius rezultato ant veido skirtumus naudojant Glowcomotion ir the Balm Maty Lou , aš tikrai to nepadaryčiau. Tiek spalva, tiek konsistencija, tiek pigmentacija, viskas beveik identiška. Kodėl beveik? The Balm labiau pudrinis, Glowcomotion - kiek per kreminis, ir vos vos tamsesnis (geltonesnis, bet tai pastebėti labai sunku), vizualiai primonės atrodo identiškai. Glowcomotion higlighteris turi labai patogu plastikinį įpakavimą su veidrodžiu, laikosi ir sklaidosi idealiai, tačiau kiek riebina veido odą, su The Balm aš to nepastebėjau.
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, kosmetikos rinkoje egzistuoja labai daug priemonių, kuriuos yra panašios į legendines ir populiariausias ir perkamiausias. ką pasirinkti? spręsti tik Jums, noriu tik pasakyti, kad kartais verta sumokėti brangiau už originalą, o kartais kopijos kokybė kelis kartus geresnė už originalą. 

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig