2016 m. spalio 17 d., pirmadienis

ANNY phyto care to go Nagų odelių priežiūra


Oi, tos pirštinės, be jų jau šalta, o su jomis nagų odelių tampa sausa akimirksniu. Būtent tada į pagalbą skuba įvairūs aliejai, rankų kremai ir nagų odelių kremai ir sviestai. Puikiai suprantu, vakare, namuose, jau galima užtepti riebų rankų kremą ir palaikyti ilgiau, o ką daryti tada, kai reikia idealios nagų būklės visą dieną? Labai rekomenduoju ANNY phyto care to go pieštuką.






Mano nuomonė:

Kaip gėda, bent jau man, kai reikia eiti į susitikimą, reikia paduoti ranką pasisveikinimui, o nagai arba nagų odelės atrodo blogai, manikiūras nusilupęs, arba nulakuotas nelygiai ir negražiai. Aš tik užsidedu pirštines, mano odelės atrodo tragiškai, sausos, lyg nebūtų prižiūrėtos visai. Būtent tada į pagalbą skuba ANNY SOS priemonė, pieštukas, kurį galima nešioti rankinėje ir naudoti esant reikalui. Kodėl ne aliejai ir ne kremai? Nes pieštukas veikia akimirksniu, jis išsukamas, medaus tirštumo priemonė greitai atstato nagų odelę, švelnina ir minkština, suteikia maitinimo ir jau galima nepergyventi dėl manikiūro, o svrabiausiai neriebina ir nepalieka riebių dėmių ant drabužių. Iš kitos pusės, riebios rankos su rankų kremu žmonėms irgi nepaduosi, juk tai nėra gerai. Pieštuko sudėtyje esantys vertingi komponentai : migdolų aliejus ir taukmedžio sviestas užtikrina gerą rezultatą, o aš pastebėjau, kad po pieštuko naudojimo mano nagai tapo tvirtesni ir greičiau auga (specialiai įdėjau nuotrauką, kur nagus dar nespėjau nudildinti. Man irgi nagai nėra aktualu, tačiau kieno nagai labai trapūs ir minkšti, labai rekomenduoju atkreipti dėmesį).
Naujienos reikia ieškoti Kosmada ir Kristiana parduotuvėse.

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig