2016 m. spalio 24 d., pirmadienis

Diesel dream...



Šiandien jūsų dėmesiui dar viena porcija gražių ir stilingų Diesel laikrodžių, kaip sakoma, Diesel manija tęsiasi. Na o jeigu rimtai, pagrindinis dalykas, kodėl aš išsirinkau Diesel laikrodį, buvo mano vyro paskatinimas. Pasirodo, jis jau ilgą laiką yra slaptas Diesel laikrodžių mylėtojas ir gerbėjas. Ne, nepagalvokite, mano laikrodžio jis nenešioja, aš neleidžiu ;-) Todėl apsilankiau dar kartą Mados prieskoniai parduotuvėje tam, kad išsirinkti kelis vyriškus modelius, juk Kalėdos jau ne už kalnų, atėjo laikas pagalvoti ir apie aplinkinius. Na o iš kitos pusės, reikia išsirinkti tokį laikrodį, kurį galėčiau kartais nuo karto užsidėti ir aš.

Mados Prieskonių parduotuvėje aš jau nebe pirmą kartą, tačiau atvažiavo naujos kolekcijos, yra ką pažiūrėti, plius dar liko laikrodžių su nuolaida. Vienu žodžiu, kiekvienas galės išsirinkti tai, ką norisi.


Aš nei minutės nesigailiu dėl savo Diesel laikrodžio pasirinkimo, jis tikrai tobulas, nors kiek per didelis, reikia priprasti, išmokti nešioti ir derinti prie drabužių, na o kada visos stadijos įvykdytos, galima džiaugtis rezultatu. Pastebėjote, padaugėjo drabužių deriniu su Diesel laikrodžiu?




Šį kartą mano tikslas vyriškas laikrodis, kuris patiktų mano vyrui, tačiau su prielaida, kad galėsiu pati užsidėti jį porą kartų. Diesel siūlo be galo daug įvairių laikrodžių modelių ir skirtingų papuošalų, todėl bandau išsirinkti...



Tiesą sakant, mano vyrui labiausiai iš visų turimų Diesel laikrodžių patiko didžiausi Mr. Daddy laikrodžio variantai. Man gražiausiai ir stilingiausiai atrodo su rudos spalvos apyranke, tačiau man užsidėti jo nepavyks, mano riešui jis kiek per didelis, ųitas modelis jau labai vyriškas.






Negalėjau nepastebėti tobulo, šviesaus ciferblato nerūdijančio plieno korpuso Diesel gražuolio, be galo patiko



Na o štai toks pats Diesel modelis, tik su tamsiu ciferblatu ir juodos spalvos apyranke. Jeigu vyrui reikėtų panašaus laikrodžio į mano turimą į kompaniją, tikrai išsirinkčiau šitą, atrodo nerealiai gražiai, plius  padidinamas stiklas ir išskirtinis dizainas.


Ant mano rankos mano turimas Diesel laikrodis, o šalia Diesel iš naujos rudens kolekcijas, atrodo kartu kaip brolis ir sesuo, nuostabus dietas



Little Daddy laikrodis kiek mažesnis, tačiau idealiai tinka vyriškai rankai, spalva -tamsi metalo pilka. Aš manau būtent šitas modelis idealiai tiks mano vyrui, nes jis irgi vertina išskirtinumą ir turi gerą skonį, bet kas jam nepatiks, na o tiesiog juodas klasikinis variantas - ne jo skoniui.





Kas nemėgsta labai didelių laikrodžių, labai rekomenduoju atkreipti dėmesį į Diesel Master Chief seriją, kur tinka ir vyrams ir merginos, mano pasirinktas modelis -DZ1295 turi geltonos spalvos detales, odinę apyrankę ir labai gražiai atrodo derinant su Diesel papuošalais.





Negaliu aš nepaminėti ir klasiko, naujas Fossil laikrodžio modelis, nuo kurio labai sunku patraukti žvilgsnį. Mechaninis, permatomas, wow, tiesiog wow, noriu, noriu negaliu, net pati.




Na o kam patinka visiškai klasikiniai modeliai, tikrai patiks Juodos spalvos Fossil Chronografas, kuris atrodo įspūdingai.




Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad Diesel labai universalūs, jie tinka tiek vyrams, tiek ir moterims, todėl kodėl gi ne? galima nusipirkti vieną charizmatišką laikrodį ir nešioti kartu, aišku, jeigu skoniai sutampa. Mūsų su vyru skoniai nelabai sutampa, tačiau tiksliai žinau, kad mano išsirinktas variantas jam labai patiks.














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig