2016 m. spalio 11 d., antradienis

GOSH Velvet Touch Matt Lūpų dažai (spalva 012 Matt Raisin)



Labas rytas, mano brangieji, kol neišvažiavau į susitikimus, bloge noriu pasidalinti keliais įrašais ir atsiliepimais apie jau išbandytas kosmetikos priemones. Vienu žodžiu, Gosh matiniai lūpų dažai niekada nebuvo mano mėgstamiausiais, spalvos buvo ne itin pigmentuotos, neryškios, jie sausindavo lūpas ir subėgdavo po kelių valandų į raukšleles. Gyvenimas per trumpas tam, kad naudoti blogą kosmetiką, a ne? Tiesą sakant, iš naujai gauto lūpdažio nieko gero aš nesitikėjau, todėl ir išbandžiau ant lūpų nepadarius nuotraukų (net rašyti nenorėjau apie jį), tačiau jis mane nustebino tiek savo tekstūra, tiek pigmentacija, tiek atspalviu, tiek šokolado aromatu.





Šį rudenį Gosh pristato keturis naujus matinius lūpų dažų atspalvius:


«Sweetness» 009 , «Smoothie» 010, «Nougat» 011, «Raisin» 012

Naujiena jau yra visose Kosmada ir Kristiana parduotuvėse, Kaina  - 8,50 EUR


Mano spalva tamsiausia, šalta ruda, kokios daugelis ieško rudens sezonui...






Rezultatas:



Mano nuomonė:

Pasitaisė į gerąją pusę, tikrai tikrai. Aš manau reikia pradėti nuo įpakavimo, kuris lengvas, juodas ir matinis, tokį lengva ir patogu naudoti, neužima labai daug vietos rankinėje ir kosmetinėje. Dar vienas pliusas - spalva, manau būtent tokie šalti rudi atspalviai išpopuliarėjo per Kylie Jennings. Aš manau kad šitas atspalvis idealiai tinka rudens sezonui, patiks toms, kam tamsiai bordo per daug, tačiau norisi išskirtinumo ir kažkuo kito, negu nuobodi Nude spalva. Dar vienas pliusas - šokoladinis kvapas, kuris nepalieka abejingų. Tai lyg karšta kakava su juodu šokoladu ant jūsų lūpų, tačiau skonio nėra, neerzina (tiesą, nežinau, ar kiti kolekcijos atspalviai turi tokį pat aromatą). Pagaliau Gosh matiniai lūpų dažai nesausina lūpų, maitina, suteikia pusiau matinį efektą ir laikosi apie kelias valandas.
Man naujiena labai patiko, labai rekomenduoju išbandyti.

PR sample








SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig