2016 m. spalio 3 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Gero pirmadienio ryto, mano brangieji, jau geriu rytinę kavą, tvarkau paskutines padarytas nuotraukas ir pereinu prie darbų planavimo. Labai dažnai man užduoda vieną klausimą "Ar tau patinka rašyti blogą?", OMG, jeigu nepatiktų, tai aš tai daryčiau 7 dienas per savaitę? 365 dienas per metus? Logiška, kad ne. Todėl su didele meile noriu paskelbti šios savaitės suplanuotus įrašus ir pasidalinti naujienomis, o jų buvo tikrai ne mažai.




Tiesą sakant, jaučiuosi labai keistai, dauguma mano suplanuotų įrašų apie madą, apie interjero dizainą, aksesuarus ir naujas kolekcijas. Iš vienos pusės blogas labai ilgus metus buvo apie išbandytas kosmetikos priemones, tačiau neįmanoma stovėti vienoje vietoje, reikia kažkur judėti toliau: vienos filmuoja youtubą, kitos būna stilistėmis, o aš nenoriu nei vieno, nei kito, aš noriu rašyti apie madingas tendencijas, dalyvauti mados savaitėse ir rodyti savo drabužių derinukus. Todėl drabužių derinukų šią savaitę bus kaip niekada daug, realiai galiu kiekvieną dieną skelbti vis po naują įrašą, bet reikia saiko. ;-)


Pagaliau jau nuotraukos sutvarkytos, todėl šią savaitę būtinai šnekėsime apie Dior naujienų pristatymą

Kaip bebūtų, ruduo - pėdkėlnių metas, kokias pasirinkti aptarsime jau netrukus, taip pat parodysiu kaip derinti pilkos spalvos pėdkėlnes prie įprastų drabužių




Apžiūrėsime Bliss By Violeta naujos kolekcijos modelius ir išsirinksime favoritus


Jau spėjau išbandyti ir įvertinti naujus matinius Clinique POP skystus lūpų dažus


Tobuliausia priemonė iš visų gautų testavimui - Dior antakių pieštukas Brow Chalk


Pašnekėsime apie namų dekoravimo meną ir paskutines madingas tendencijas, bei spalvų pasirinkimą


Šią savaitę jubiliejinė Beauty talk rubrika


Pagaliau pavyko išbandyti L'oreal higlihterį, aš išsirinkau sau rožinio atspalvio pudrą, na o kita šalto atspalvio keliauja į GiveAway konkursą


Mano drabužinę užvaldė rožinės spalvos manija, nežinau kodėl, bet atsiranda vis daugiau ir daugiau rožinių drabužių ir aksesuarų. Ne, aš nemėgstu 'barbiško' stiliaus, tačiau dievinu gražius aksesuarus. Šį kartą pašnekėsime apie Kosmoart plaukų papuošalą


Naujienos:



labai nekantrauju pristatyti bloge naujus Zadig & Voltaire kvepalus

Padarius visas nuotraukas supratau, nenufotografavau Dior naujienų, todėl pasakoju: gavau kontūravimo pieštuką, matinius lūpų dažus ir antakių pieštuką


šiandien taip užtrukau fotografuodama nauja L'erbolario Creme Viso Ore liniją: dieninį kremą ir veido, bei kūno aliejuką



dar viena naujiena mano kosmetinėje - Origins veido priežiūros linija, naktinė kaukė tikrai tobula


Urban Decay naujienos, savaitė buvo tokia užimta, kad aš net nespėjau jų išpakuoti.


Oriflame Gordani Gold naujienos, labai patiko lūpų dažų spalvos. pabaigsiu blogo rašymą, eisiu padaryti daugiau nuotraukų.


Tokia planuojama mano savaitė,
labai apsidžiaugiau, kad pagaliau blogas yra ten, kur aš norėjau, kad jis būtų. Pagaliau aš perėjau prie kokybės, daugiau laiko skiriu fotografavimu, bei nuotraukų koregavimui. Neužmirškite, visos nuotraukos padarytos su telefonu, todėl galiu pasakyti tik wow...
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig