2016 m. spalio 26 d., trečiadienis

SMASHBOX pirmoji pažintis ir makiažas


Ar aš ką nors girdėjau apie SMASHBOX? OMG, tikrai taip, mano skaitytojai labai dažnai man rašė apie makiažo pagrindus, kurie paslepia poras, žalios spalvos - raudoniui mažinti apie apie klasikinį - bet kokiai progai. Plius pati mačiau lengvos tekstūros aliejinį pagrindą, kuris be galo populiarus ir užima vos ne pirmą vietą pagal pardavimus. Įsivaizduojate, kaip aš apsidžiaugiau gavus pakvietimą susipažinti su siūlomu asortimentu? Vakar po pietų aš jau skubėjau į susitikimą su SMASHBOX vizažistu Sebastian Gradzik, kuris be galo linksmas, šiltas ir pozityvus žmogus. Šiandien apie pamatytas naujienas, makiažą ir rezultatą šnekėsime plačiau.




§


SMASHBOX COSMETICS – jauna, tačiau progresyvi profesionalios dekoratyvinės kosmetikos gamintoja, kurią 1996 m. Los Andžele įkūrė stiliaus ir mados pasaulio žvaigždės Deanas ir Davisas Factorai, legendinio makiažo meistro ir guru MAX FACTOR (Maximilian Factorowitz) provaikaičiai. Broliai Deanas ir Davisas yra gerai žinomi bei pripažinti tarp JAV ir viso pasaulio mados fotografų, o savo didžiąją dalį laiko skiria žymiausių mados žurnalų fotosesijoms. SMASHBOX COSMETICS vizija – makiažo priemonių, skirtų naudoti profesionalių fotosesijų metu, kūrimas ir gamyba. Pirkėjui siūloma didelė produktų įvairovė, vis kitokia priemonių tekstūra ir gaunamas rezultatas – preciziški matiškumo ir švytėjimo kontrastai, kurie ypač matomi per fotosesiją, keičiantis specialiam apšvietimui. Kompanijos credo – dalytis makiažo meno patirtimi, perimta dirbant su žymiaisiais makiažo meistrais. SMASHBOX COSMETICS kompanijos priemones nuolat naudoja aktorės Angelina Jolie, Charlize Theron, Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Nicole Kidman, modelis Gisele Bundchen, dainininkė Madonna ir daugelis kitų.

Prieš einant į susitikimą, aš padariau namų darbą, pagooglinau kokios priemonės yra populiariausias, kurias noriu išbandyti, pradžioje kviečiu apžiūrėti  SMASHBOX stendą...




Be jokios abejonės galima drąsiai pavadinti  SMASHBOX makiažo pagrindų kompanija, nes tiek skirtingų makiažo pagrindų aš dar niekur nesu mačiusi: ir drėkinamasis, ir skirtas fotosesijai, ir žalias nuo raudonio, ir violetinis nuo išsiplėtusių porų, ir aliejinis ir dar dar įvairių įvairiausių, nešnekant apie lūpų dažų, akių šešėlių ir paakių zonos pagrindus.


Didžiausias pliusas - galima pirkti mažesnius makiažo pagrindų įpakavimus. Logiška, kad ant viso veido žalios spalvos makiažo pagrindo netepsite, priemonė nuo porų rekomenduojuama naudoti tik nosies ir skruostų zonoje, todėl labai apsimoka pirkti mažesnius įpakavimus, jų kaina labai gera, plius vietoje vieno, galima turėti kelis skirtingus.




O Dieve, tiek lūpų dažų atspalvių aš nemačiau niekus, spalvos nuo nude, raudonų iki ryškiai mėlynų, juodų ir pilkų. Aš išsirinkau testavimui pilko atspalvio matinius lūpų dažus, o makiažą man darė su raudonu matiniu variantu, naudojant pilką - ombre style sukurti.





Tiesą sakant, nieko negirdėjau apie  SMASHBOX makiažo pagrindus, tačiau mano makiažui buvo naudojamas Studio Skin (aš prie makiažo pateiksiu pilną naudojamų priemonių sąrašą), man labai patiko rezultatas



Kontūravimo paletė jau mano rankose, labai nekantrauju išbandyti ne tik ją, bet ir tobuliausius matinius ir blizgius šešėlius




Žiūrint į spalvas, mano tobuliausias pasirinkimas, nes nėra labai šiltų auksinių atspalvių, kurių aš nelabai mėgtu, spalvos tiek matinės, tiek blizgios, jau po šito įrašo eisiu išbandyti, nes jau negaliu kentėti ;-)



Makiažas:

Aš esu labai didelė ir ištikima profesionalios kosmetikos mylėtoja ir gerbėja, tam, kad pakeisti mano nuomonę, reikia labai pasistengti. Vien gražaus pavadinimo ir garsių pažadų tikrai neužtenka. Ką noriu pasakyti apie  SMASHBOX? Patiko po pirmo makiažo, nes kosmetika skirta profesionaliam makiažui, nuotraukos ir fotosesijoms. Be galo patiko rezultatas, o kai pamačiau spaudos vakaro nuotraukas, negalėjau patikėti, kad mano veidas atrodo taip tobulai.


Pradėsiu tikriausiai nuo  SMASHBOX priemonių sąrašo:


PHOTO FINISH PRIMER WATER (suteikia veidui gaivumo ir skaistumo)
PHOTO FINISH PORE MINIMIZING PRIMER (mažina poras)
PHOTO FINISH PRIMER OIL (labai lengvais judesiais įmasažavo į veido, mano veido oda kombinuota, todėl geriausiam rezultatui buvo naudojami net keli skirtingi makiažo pagrindai)
PHOTO FINISH HYDRATING UNDER EYE PRIMER (visiškai nematytas ir negirdėtas kosmetikos produktas, paakių bazė, kuri neleidžia maskuoliui subėgti į raukšles, gaivina paakių odai, sumažina paakių paburkimus)
COLOR CORRECTING STICK - nosies zonoje raudoniui paslėpti buvo naudojamas šis žalias pieštukas, jis nėra toks pigmentuotas kaip UD, tačiau labai minkštas, kreminis ir gerai atlieka savo darbą, net po kelių valandų veidas buvo lygios ir gražios spalvos.
STUDIO SKIN 15 HOUR WEAR HYDRATING FOUNDATION - labiausiai patiko makiažo pagrindas, jis labai lengvos konsistencijos, drėkina, tačiau neriebina veido, na o mes jau naudojome matiškumo suteikiantį makiažo pagrindą, todėl veidas išsilieka matinis ypatingai ilgai (mano spalva 2.1)
STEP-BY-STEP CONTOUR STICKS - tai 3 veido kontūravimui skirti pieštukai, kontūravimo schemą  mes įamžinome tam, kad ir man, ir jums būtų lengviau atkartoti. 
STEP-BY-STEP CONTOUR KIT - kaip visi puikiai žinome, kreminį kontūravimą būtina užfiksuoti su pudriniu. Ant mano veido paletė Light/Medium ir skaistalai iš Medum/Deep paletės (taip pat šitie skaistalai, baltos spalvos pudra ir juodos spalvos šešėliai Blackout buvo naudojami akių makiažui).
Prieš darant akių makiažą buvo naudojamas akių šešėlių pagrindas 24 HOUR PHOTO FINISH SHADOW PRIMER
Antakiams buvo naudojamas antakių pieštukas BROW TECH GLOSS STICK
Prisipažinsiu, blakstienų tušas man labai patiko, tačiau nepastebėjau kuris buvo naudojamas, bus dar viena proga apsilankyti parduotuvėje
Prieš lūpų dažymą buvo naudojamas lūpų pagrindas, lūpų pieštukas (spalva Ruby), klasikiniai raudoni matiniai lūpų dažai (Bing) ir pilkos spalvos matiniai lūpų dažai (Punked)
Skruostams suteikėme švytėjimo naudojant BAKED FUSION SOFT LIGHTS

Šitoje vietoje pasakysime, wow, kiek daug priemonių, tikriausiai rezultatas buvo nekoks. Patikėkite, rezultatas pranoko visus įmanomus lūkesčius, labiausiai patiko makiažo pagrindai, ypač mažinantis poras, padarė įspūdį ir kreminė pudra su paakių maskuokliu ir baze, o taip pat labai patiio blakstienų tušas ir pilkos spalvos matiniai lūpų dažai.

Žiūrime nuotraukas...







Rezultatas:




Pažadais aš nelabai tikiu, tačiau po šito makiažo po kelių gerų valandų buvo naujos H&M limituotos kolekcijos pristatymas. Kitas apšvietimas, kiti fotografai, o nuotraukoje makiažas atrodo tobulai gerai, tikriausiai rezultatas man patinka labiau, nei su MAC, nes MAC priemonės pakankamai sunkios, o SMASHBOX gerai išsilaiko, tobulai atrodo, nėra grimo ir kaukės efekto. 




Ačiū labai už makiažą Sebastian Gradzik, gerą nuotaiką ir galimybe susipažinti su SMASHBOX ,

Nuotraukos: mano, Inga (http://innascorner.blogspot.lt) ir www.alfa.lt




























SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig