2016 m. lapkričio 29 d., antradienis

Apie šepetėlių ir Beauty Blender kempinių valymą


Aš manau visiškai nėra svarbu, kokius makiažo įrankius naudojate kreminei pudrai, ar tai šepetėliai, ar kai Beauty Blender kempines, ateina laikas jas valyti ir plauti. Manau puikiai suvokiame, kreminės pudros būna įvairios: pagamintos vandens pagrindu, kurios išsiplauna lengviau, long lasting pudros išsiplauna sunkiau, MAC Pro Longwear išsiplauna sunkiausiai, būtent todėl vis ieškau tobulos šepetėlių ir BB valymo priemonės. Šiandien labai trumpai noriu priminti kodėl vis gi reikia plauti ir dezinfikuoti savo turimus makiažo įrankius, o taip pat labai trumpai apie BlenderCleanser valiklį.







Kodėl reikia pastoviai plauti makiažo šepetėlius ir BB kempines? Na iš tikrųjų, BB kempinių gamintojas rekomenduoju plaukti kempines po kiekvieno naudojimo, aš kiekvienos dienos makiažui naudoju Sigma šepetėlius, na o proginiams makiažams (kai darau pilną veido kontūravimą ir naudoju stipresniais maskavimo priemones) naudoju ir BB. Tikriausiai ne naudoju BB brender pastoviai tik dėl to, kas kempines reikia plauti, plauti ir dar karta plauti. Makiažo pagrindo likučiai idealiausia vieta mikrobų ir bakterijų dauginimuisi, o būtent tai spuogų atsiradimo priežastis. Dažniausiai teisingai veido priežiūra, gylus valumas, bei šepetėlių plovimas iš karto sprendžia spuogų atsiradimo problemas (jeigu tai nėra hormoninės problemos). Investuojant pinigus į brangius ir profesionalius šepetėlius, reikia suprasti, kad šepetėlius reikia teisingai prižiūrėti. Aš plauku šepetėlius kas savaitę, kreminei pudrai naudojamus šepetėlius plauku net kiek dažniausiai, nes po kelių naudojimų aš jau matau, kad net pudra dengiasi ne taip gerai, kaip turėtų. Ką aš noriu pasakyti šitoje vietoje, paprastu muilu šepetėlius išplauti būna sunku, Fairy plovikliu irgi neplausi, todėl tenka ieškoti specialių šepetėlių valymui skirtų priemonių. Aš turėjau ir muiliukus, ir purškiklius, ir skysčius. Geriausiai pasitvirtino muilas ir aliejinio pagrindo BeautyBlender Liquid Blendercleanser, kuris labai tirštos konsistencijos, gerai išplauna kosmetinį riebalą ir visus kreminės pudros likučius. Aš manau šešėlių likučius išplauti žymiai lengviau, nei kreminės pudros pėdsakus ir Beauty Blender kempinių ir kabuki tipo šepetėlių. Liquid Blendercleanser su šia užduotimi susitvarko puikiai, jo kvapas labai malonus, levandų, gamintojas teigia, kad priemonė turi anti bakterinių savybių. kaip jau supratote, mano kolekcijoje tai jau nebe pirmas buteliukas, patikėkite, bus dar trečias, ketvirtas ir t.t. Na o Sigma šepetėlių plovimui aš dar naudoju ir specialių SPA kilimelį, kuris palengvina mano užduotį (išplauti MAC kosmetikos likučius, kurie oi kaip sunkiai išsiplauna).
Apibendrinant noriu pasakyti, kad šepetėlių ir kosmetikos įrankių plovimas yra būtinas, kokią priemonę pasirinkti, priklauso tik nuo jūsų pačių, savo mėgstamiausią aš jau turiu, nors kaina nėra maža, rekomenduoju išbandyti, dėl savo tirštos konsistencijos priemonė naudojasi taupiai, todėl valiklio užteks tikrai ilgam, priemonių reikia ieškoti www.topbeauty.lt

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig