2016 m. lapkričio 23 d., trečiadienis

Black And White Houndstooth Ruffle Dress


Gruodis - svenčių, vakarėlių ir susitikimų metas. Aš galiu spręsti pagal savo grafiką, numatoma labai daug susitikimų su brandų atstovais, plius vakarėliai. Na ir pagrindinis klausimas "Kaip apsirengti teisingai, gražiai ir stilingai?" neišeina net iš mano galvos. Vienas iš variantų - šilta suknelė, juk šati nesinori visai. Tokio tipo suknelės atrodo labai gražiai, stilingai, skoningai ir neišeina iš mados. Aš pastoviai derinu sukneles su ilgai batais, tačiau šį kartą mano batų kulnas permatomas, neapsunkina bendro vaizdo ir kiek labiau pakelia koją. Dar vienas mano atradimas - tinklinės pėdkelnės. 

Aš vakar žadėjau papasakoti apie iš http://www.romwe.com  užsakytą suknelę. Kas patiko? Patiko medžiaga, patiko pasiūvimas, labai patiko pats suknelės modelis, bet su dydžiais viskas labai sunkiai, mano dydis L, niekur nespaudžia, tačiau kaip tik, jeigu per Kalėdas ir vakarėlius valgysiu daugiau skanėstų, tikrai neužsisegs. 
Tai buvo pirmoji patirtis užsakant iš http://www.romwe.com puslapio, ji praėjo labai sėkmingai, tai vienintelė internetinė parduotuvė (tikriausiai yra dar, bet aš apie jas dar nežinau) kur yra visos naujienos, madingos tendencijos ir be galo daug gražių ir stilingų drabužių).








Avalynė - Asos
Rankinė - New Yorker
Skrybelė, Chokeris - ZAFUL
Laikrodis - Komono
Pėdkelnės - Lindex

Nuotraukos - Sandra (www.kurmanoraktai.lt)










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig