2016 m. lapkričio 4 d., penktadienis

Burgundy autumn


Labas rytas, mano brangieji, penktadienio rytą noriu pasitikti nauju drabužių deriniu. Taip, nuotraukos padarytos prieš gerus du mėnesius, tačiau manau bordo spalva vis dar aktuali, o einant į kviestines vakarienes, teatrus ir bepriruošiant ypatingoms progoms, manau mano patarimai bus labai naudingi. Maža to, aukštakulnius galima pakeisti ilgai batais, nusipirkti bordo arba juodos spalvos skybėlę ir jausti labai stilingai ir madingai. Pamenu kažkur skaičiau, kad paltas turi būti kiek ilgesnis negu sijonas, jeigu sijonas arba suknelė ilgesnė drabužių derinukas blogas. Žiūriu į nuotraukas ir man patinka, gali būti jeigu suknelė būtų kiek trumpesnė negu dabar, būtų dar geriau. Bet kokiu atveju bandyti ir ekprementuoti reikia, būtina ir net privaloma, na o o bordo ir juodos spalvos drabužiai deriniai vieni iš mano mėgstamiausių ir idealiai tinka rudens sezonui. Žiūrime nuotraukas...



Praeitais metais, per išpardavimus, aš nusipirkau kelias H&M Studio sukneles, man patiko atspalviai, tačiau kaip ir norėčiau jas kažkur užsidėti, niekaip nepavyksta, jos glamžosi žvėriškai. Ne, jeigu stovėti, viskas kaip ir gerai, bandai atsisėsti ir viskas, tragedija, todėl kol kas jos tinka tik fotosesijoms. Ką aš noriu pasakyti, prieš perkant drabužį, labai rekomenduoju įvertinti medžiagą, sudėtį ir apgalvoti visus nešiojimo variantus.






Suknelė, paltas - H&M
Avalynė - ZARA
Rankinė - New Yorker
Kaklo pakabukas - PUGI PUGI (http://www.alt-boutique.lt)
Akiniai - Jimmy Choo

Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)








SHARE:

2 komentarai

Blogger Template Created by pipdig