2016 m. lapkričio 12 d., šeštadienis

Dove Nourishing Care Shower Oil


Jeigu manęs paklaustų, kokia mano mėgstamiausia vieta namuose, be jokios abejonės tai būtų vonia. Dievinu vonios procedūras, būtent todėl mano vonioje kosmetikos buteliukų daugiausiai: dušo kremų, želes, vonios putos, burbulai, aliejai ir t.t. Aš labai noriu pagirti Dove kompaniją už paskutinių tendencijų sekimą ir visų norų įgyvendinimą. Manau būtent žiemos metu labiausiai vertinami aliejai, saldus ir rytietiški kvapai, būtent todėl šiandien mes šnekėsime apie Dove Nourishing Care Shower Oil.









Mano nuomone:

Aš nesu labai didelė Dove kosmetikos mylėtoja ir gerbėja, iš Dove man patinka tik kūno losjonas, kuris suteikia palaipsniui įdegio efektą, naudoju pastoviai ir dideliais kiekiais. Tačiau kartais iki manęs Dove kosmetikos priemones vis gi prasimuša. Girdėjau kelių blogerių teigiamus atsiliepimus apie šį aliejuką, plius perskaičiau palyginimą internete apie Dove ir L'occitane kūno aliejus, kad Dove tai unikali alternatyva, ir man be galo įdomu tapo išbandyti.
Ne, su L'occitane aš jo nelyginsiu, nes jo neturėjau savo vonioje, o apie Dove noriu pasakyti, kad tai vienas iš labiausiai patikusių aliejų, kurių teko bandyti, o jų buvo nemažai: Fenjal, Bioderma ir t.t.
Kodėl patiko Dove? Tipinis saldus argano aliejaus kvapas (nežinau, ar sudėtyje yra arganų aliejus, tačiau kvapas be galo malonus, žiemiškas, kiek saldus su rytietišku poskoniu), konsistencija labai tiršta, maloni kūnui, gerai maitina ir drėkina, aliejus visiškai nepūtuoja, kas man patiko, dar vienas pliusas - kaina ir pasiekiamumas.

Ką noriu pasakyti apibendrinant, tik tai ačiū blogermės, kurios savo gerais atsiliepimais privertė išbandyti ir įvertinti šį dušo aliejuką.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig