2016 m. lapkričio 12 d., šeštadienis

ESSENCE THE FALSE LASHES blakstienų tušas


Ar man patinka essence kosmetika? Negaliu pasakyti, kad 100% taip. Be jokios abejonės yra tobulų kosmetikos priemonių, taip pat yra ir tokių, po pirmo testavimo kurios labai norisi išmesti ir niekada apie jos neprisiminti. Man be galo ir krašto patinka essence antakių pieštukai ir antakių spalvoti geliai, didelis pliusas limituoto leidimo skaistalams, nagų lakams ir šešėliams. Šnekant apie blakstienų tušus, pamenu, kad gerų tikrai buvo, tačiau jie neužsilaikydavo mano kosmetinėje. Gavau labai daug kosmetikos testavimui aš pradžioje perkaisčiau atsiliepimus, sudėjau į vieną vietą tai, ką noriu pabandyti pati, šitas tušas irgi buvo vienas iš jų. Galiu pasakyti iš karto, nuojauta manęs nepagavo, tušas tobulas.








Rezultatas:



Mano nuomonė:

Ar gali tušas, kurio kaina vos daugiau nei 3 EUR, būti tobulu? Pasirodo gali, man ESSENCE THE FALSE LASHES blakstienų tušas labai patiko. Ką jau ir pasakysi, rezultatas ant akių. Tušas labai lygiai ir gražiai nudažo kiekvieną blakstieną, suteikia tiek masės nuo pat šaknų, tiek apimties. Esstence tušo šepetėlis patogus, klasikinis, kūgelio formos, tušo konsistencija gana tiršta, tačiau būtent tai suteikia blakstienoms tokį 'wow' efektą.  Negaliu pasakyti, kad tušas atsparus vandeniui, tačiau ant mano akių jis išsilaiko visą dieną. Juokas, juokas, tačiau šitas vienas iš mano mėgstamiausių blakstienų tušu, labai juodas, prieinamas, kaina juokinga. Vienu žodžiu, rekomenduoju išbandyti.


PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig