2016 m. lapkričio 10 d., ketvirtadienis

#GucciBitch



Kai mane fotografavo Sandra, ji manęs paklausė apie mano veido išraiška. Kodėl aš esu tokia nepatenkinta ir erzli, kodėl nesišypsau?  "Mados pasaulis nesišypso", - griežtai pasakiau aš. Na ir kaip galima šypsotis sumokėjau toookius pinigus už Gucci akinius. Juokauju... Esmė tame, kad vien drabužių derinių man neužtenka. Mano tikslas - skirtingi įvaizdžiai, kurie papildomi mimika, pozomis, drabužiais. Jeigu #Gucciqueen išdidžiai žiūri į dangų, nešą akinius lyg tai būtų karūna ir žiūri į pasaulį kiek kitu kampu, #GucciBitch visai kitoks personažas. Tai mergina, kuri nenustoja žiūrėti į save, ji fotografuojasi prie stiklo tik tam, kad dar vieną kartą įvertinti kokia jį tobula. Ji nešioja tik gražius ir prabangius drabužius, kiekvienas aksesuaras yra priderintas, o auksinė spalva jos vizitinė kortelė. Ar aš esu #GucciBitch? Gal labai giliai savyje taip, man nebuvo sunku įgyvendinti šį personažą, tačiau #GucciBitch nėra svajonių mergina. Būtent skirtingi personažai leidžia man pastoviai atrodyti kitaip, ieškoti vis kitų madingų sprendimų ir nematytų drabužių.






Kiek patobulintas drabužių derinukas L;oreal naujienų pristatymui, dress codas buvo: auksas su juodu. Aš pasirinkau skrybėlę ir pirštinės su aksinėmis detalėmis.


Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Striukė - GF Ferre
Akiniai - Gucci
Pirštinės - Bershka
Palaidinė ir kelnės - ZARA
Rankinė - New Yorker








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig