2016 m. lapkričio 11 d., penktadienis

KOMONO Winston Regal All Red


raudona spalva mano mėgstamiausia, tai nereiškia, kad aš visur ir visada nešioju tik raudonus drabužius, rankines ir t.t. Ne, su raudona spalva mūsų santykiai gana geri, tačiau raudoną reikia nešioti labai dozuotai, geriausia, jeigu tai tiesiog detalės. Mano atveju, tai nuostabus KOMONO Winston Regal All Red laikrodis, kuris jau gerą savaitę puikuojasi ant mano rankose.



Kodėl raudonas laikrodis? Na juodai-auksinė ir sidabrinė klasika yra labai gerai, jeigu reikia, tikrai atrasite https://www.komono.com internetinėje parduotuvėje būtent tokius variantus. Kaip aš sakau, kiekvienam savo, o aš už išskirtinumą, laisvę ir spalvas. Garbės žodžio, nesitikėjau, kad laikrodis atrodys taip gerai. Dėžutėje jis gana paprastas ir neišsiskiriantis, tačiau tik užsidėjau jį ant rankos ir įsvyko stebuklas. Wow, koks jis tobulas, kaip traukia dėmesį, pasakysiu kitaip, jis dėmesio centre. Tokia klasikinė raudona spalva idealiai tinka tiek prie džinsinių drabužių vasarą, tiek prie juodas-balto klasikinio derinio su švarku, tiek suplėšytų džinsų, tiek prie baltų kalinių, o galima raudona laikrodį derinti tiesiog prie raudono lūpdažio. Why not? 





KOMONO tai unikalus Belgų laikrodžių ir akinių brandas, siūlantis savo pirkėjams labai platų asrotimentą ir didelį pasirinkimą. KOMONO iš belgų kalbos reiškia 'maži dalykai' kurie yra be galo svarbus mados pasaulyje, tai pasaulio mados tendencijos ant jūsų rankos.









Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tai, kad laikrodis atkeliavo labai greitai, įpakavimas gražus ir stilingas, o o internetinėje https://www.komono.com parduotuvėje kiekvienas galės atrasti tai, kas atitiks norus ir pageidavimus. 








SHARE:

1 komentaras

  1. Super, labai gražus! Niekada nenešiojau laikrodžių, bet pastaruoju metu pradėjau dairytis.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig