2016 m. lapkričio 19 d., šeštadienis

#Ryga


Labas vakaras, mano brangieji, pagaliau aš atsigavau, žvėriškai skaudėjo galva, taip seniai jau nebuvo. Tikriausiai tai temperatūros kaita, mėnulis, ar dar kažkas neįprasto...  bet aš išsimiegojau, išgėriau tablečių nuo skausmo, nuėjau į vonią su mėtų aliejumi, ir viskas, galvos skausmo beveik nesijaučia, todėl skubu prie blogo, juk nenoriu palikti JŪSŲ be įrašų, plius nuotraukų padaryta labai daug.



Šiandien jūsų dėmesiui Žiema Rygoje. Pastebėjau, kai gyveni tame mieste, nepastebi miesto grožio ir privalumų. Kai pradėjau daugiau keliauti,  pradėjau pastebėti ir gražią architektūrą, ir miesto aurą ir atmosferą, ir nuostabius namus ir tobulas kavines. Vienu žodžiu - Rygoje mano mėgstamiausia vieta - parkas prie Operos Teatro. Kai mes su Absentta buvome Rygoje, negalėjome nepadaryti nuotraukų. Nepatikėsite, aš atidarau telefoną, o ten ne tik mano, bet ir tobulos parko nuotraukos. Jaučiu, kad turiu artimą sielą...










Juodos spalvos šilkiniai marškiniai - ZARA
Suknelė - Atmosphere
Rankinė - Michael Kors

Nuotraukos: Absentta












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig