2016 m. gruodžio 15 d., ketvirtadienis

Beauty Talk 2016.12.15


Labas rytas, mano brangieji, pagaliau mano namuose jau yra Kalėdinė eglutė. Pabaigsiu šį įrašą ir eisiu ja puošti, na o toliau daryti nuotraukas. Bet šiandien kiektvirtadienis, todėl laikas Beauty Talk rubrikai, geriame kavą kartu ir skaitome geriausius Lietuvos mados ir grožio blogerius.




Merginos dalyvavo šventinėje fotosesijoje, kokius drabužius jos pasirinko ir kaip pavyko juos suderinti skaitome Martinos bloge.


OMG, sesės Eva ir Laura atrodo šitoje fotosesijoje lyg modeliai, aš net negalėjau patikėti. Vienu žodžiu, labai daug gražių kadrų ir blizgių drabužių laukia jūsų Lauros bloge.




Tobulos Darjos raudonos metalinės spalvos kelnės, aš irgi kartais (na ne kartais, o gana dažnai) užeinu į Humanas. Nepatikėsite, tačiau ten galima atrasti nerealių drabužių, ypač rekomenduoju Humana Vintage.


Oi, nesakykit, nesakykit, nes 'kasdieninė uniforma' Simonos atrodo labai stilingai ir gražiai. Na o blizganti delninė šio drabužių derinio žvaigždė.


Dar viena tobula Sandros fotosesija, na o aš žiūriu į auksinė puodelį, labai jau gražus ir tobulai tinka ne tik Kalėdoms, bet ir prie mano namų interjero.


Graži aplinka drabužių fotosesijai, jau pusė darbo. Tik mados blogeriai einant miesto gatvėmis galvoja apie tai, kokios spalvos drabužiai tiktų pavyzdžiui prieš šitos arba prie tos sienos, įsidėmi visus grafiti ir gražius vartus. Sandra, tai pavyko puikiai.


Būnant užsienyje labai norisi fotografuotis ir įamžinti visus įmanomus drabužių derinius, nes ten net paprasti drabužiai atrodo neįprastai. Tas pats ir su Evos nuotraukomis, atrodo paprasti džinsai ir juodos spalvos marškiniai, o kaip nuostabiai atrodo...


Kodėl gi Kalėdų proga nepadovanoti sau naujo laikrodžio. Jau seniai laikrodžiai yra įvaizdžio dalis, suskaičiavus mano turimus, supratau, daugiau nereikia, o ką daryti, kai norisi? Gema pasakoja savo blogo skaitytojams apie šį pilką gražuolį..


Na o jeigu ne laikrodis, tada tegul tai būna nauja rankinė, nes jų niekada nebus per daug. Kotryna atrodo tobulas, žiūrime nuotraukas ir video bloge.


Enrika, kokio tobulumo tavo naujieji kedai, tiesiog wow, o ir spalva nereali. Vienu žodžiu, jau radau kur pirkti, taupau pinigus.



Kas planuoja kelionę į Lietuvos pajūrį tikrai pravers Karolinos patarimai kur skaniai pavalgyti Klaipėdoje.





Dievinu The Balm kosmetiką, tačiau kiek jau gali būti palečių ir skaistalų? Net nežinau, bet daugiau kažkaip nesinori, būtent todėl su malonu perskaičiau Ingos įrašą bloge, pagalvojau, kad viska turiu, bet lyg tai dar kažkuo ir norėtųsi... Ech, tas blogger lifestyle


Vasara jau ne už kalnų, todėl labai įdėmiai skaitome Modestos bloge apie kova su celiulitu.


Apie naujus ir blizgius L'oreal lūpų dažus skaitome Patricijos bloge, juk per Kalėdas spindėti yra privaloma.


PC Panorama aš vis praeinu pro L'occitane parduotuvę, net nežinau kodėl. Tačiau vis skaitau ir ieškau atsiliepimų apie L'occitane priemones, nes vieną dieną aš gi ten užeisiu. Greta savo blogo skaitytojams pasakoja apie dušo želę.


Apie Kerastase skaityti visada įdomu ir naudinga, ačiū labai Živilei už apžvalgą. Būtent Kerastse priemonės padėjo atstatyti mano pažeistus ir sudegintus plaukus, tačiau reikia prisiminti, kad priemones plaukų priežiūrai turi parinkti profesionalas.


Salomėjos bloge skaitome apie geriausius plaukų šampūnus. Gal ir man parašyti panašios tematikos įrašus? Net nežinau, ech, vis trūksta laiko.


Jeigu aš spėjau išbandyti tik akių šešėlius ir šiandien planuoju fotografuoti blizgią pudrą, Viktorijos bloge jau yra atsiliepimas apie visą Kalėdinę Douglas kolekciją.



Tokia buvo mūsų stilinga grožio savaitė,

Ačiū, kad skaitote,








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig