2016 m. gruodžio 22 d., ketvirtadienis

Tangle Teezer


Aš labai labai trumpai apie Tangle Tezzer, jau ne kartą pasakojau bloge apie šias nuostabias šukas, tik noriu priminti, kad šios šukos gali būti tobuliausia ir dažniausiai naudojama Kalėdine dovana. Netikite, pasirodo, dar yra žmonių, kurie niekada nebandė, nenaudoja, net nežino apie Tangle Tezzer.







Mano nuomonė:

Tangle Teezer šukos iš 'neįpareiguojančių' dovanų sąrašo, patinka ir tinka bet kam. Juokas, juokais, tačiau aš net savo netiktus kailinius galiu iššukuoti su Tangle Teezer šukomis, nešnekant apie plaukus ir plaukų tresą. Tangle Teezer atsirado mano kosmetinėje labai seniai, prieš gerus keturis metus, kai tai buvo dar naujiena Lietuvos rinkoje. Pirmas savo šukas aš išmečiau neseniai, nes gavau naujas. Negaliu pasakyti, kad su jais kažkas atsitiko, tiesiog suminkštėjo plastmasiniai šereliai ir iššukuoti plaukus buvo ne taip lengva. Mano kosmetinėje net 3 šukos: mini šukų variantas (kelioninis) guli rankinėje, du dideli vonioje. Aš galiu pasakyti tik tiek, kad viską, ką žada gamintojas yra tiesa. Todėl labai rekomenduoju turėti tokias ne tik savo kosmetinėje, bet ir padovanoti savo draugams, kolegėms, bei artimiems žmonėms.
Tegul Kalėdinės dovanos neša laimę ir džiaugsmą.
Tangle Teezer šukų rekomenduoju ieškoti www.topbeauty.lt www.inhair.lt www.douglas.lt parduotuvėse

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig