2017 m. sausio 4 d., trečiadienis

L'oreal VOLUME MILLION LASHES FATALE


Man atrodo nei vienas kosmetiką gaminantis brandas kaip dažnai neišleidžia naujienų kaip L'oreal. Garbės žodžio, kas kelis mėnesius mano kosmetinėje vis naujas tušas. Vieni patinka, kiti nelabai, tačiau kiekvienas galės atrasti pagal savo skonį. Šiandien jūsų dėmesiui L'oreal VOLUME MILLION LASHES FATALE, kuris tobulai užriečia blakstienas ir suteikia jiems apimties.



Gamintojo aprašymas:


Apimties suteikiantis ir blakstienas atskiriantis tušas
Jūsų slaptas viliojimo ginklas. Stulbinanti apimtis, pavojingai atskirtos blakstienos.
L'ORÉAL PARIS Volume Million Lashes Fatale blakstienų tušas suteikia maksimalią blakstienų apimtį ir jas atskiria – blakstienos atrodo stulbinančiai išraiškingos. Jūsų žvilgsnis dar niekad nebuvo toks prikaustantis, toks fatališkas.
- Legendinis „milijoninę“ apimtį suteikiantis šepetėlis tobulai paskirto blakstienų tušą ant blakstienų be jokių gumulėlių.
- Sodrūs juodos spalvos pigmentai sukuria ypač dailų akių įvaizdį, akimirksniu paliekantį neišdildomą įspūdį.
- Prabangi tušo formulė leidžia sukurti didžiulę blakstienų apimtį ir jas kruopščiai atskirti.
Naudojimas:
Blakstienų tušu nudažykite blakstienas nuo pat šaknų iki galiukų. Užtepkite keletą sluoksnių. Kitą sluoksnį tepkite neleidusi išdžiūti ankstesniajam.
Rezultatas:
Atskirtos blakstienos ir didžiausia apimtis iš Volume Million Lashes blakstienų tušų kolekcijos.
Kaina: 13,99 EUR









Mano nuomonė:

Man, paskutiniu momentu, violetinės spalvos liga, todėl viskas, kas yra violetinės spalvos man labai patinka. Tačiau blakstienų tušas yra kas kita, reikia rezultato ant akių, todėl pradėjau testavimą.
Tušo įpakavimas nėra išskirtinis, man atrodo jau L'oreal turėjo violetinės spalvos tušą, todėl lengvai galima sumaišyti parduotuvėje. Atidarome ir matome (o, dieve, kaip gerai) klasikinio tipo šepetėlį. Šepetėlis pakankamai didelis ir guminis, ypatingai gerai nudažo kiekvieną blakstieną. Aš net jaučiu, kad braukiant tušu per blakstienas, jaučiasi kaip jis jas šukuoja ir pakelia. Dar vienas pliusas - nėra tušo perteklių ant šepetėlio, nebus sulipusių ir negražių blakstienų efekto.  Ne vienas tušas nepakelia ir neužriečia blakstienų geriau, nei šitas. Na ir rezultatą matote ant akių, gražios, tankios ir ryškios blakstienos, tušas išsilaiko visą dieną, nusiplauna be problemų (aš naudoju MakeUp Eraser servetėlę). Ką aš galiu pasakyti, labai geras tušas, kuris tikrai lieka mano kosmetinėje. 

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig