2017 m. sausio 15 d., sekmadienis

SammyDress Vintage Jewel Neck Plaid Sleeveless Belted A-Line Dress


Na ir pagaliau mano ir Sandros darbo rezultatas. Kaip aš sakau, Kalėdos praėjo, o suknelės iš http://www.sammydress.com/tik atkeliavo į mano paštą. O kodėl gi ne? Juk raudonų ir languotų suknelių metas ne tik per Kalėdas. Tokio tipo sukneles galima nešioti ištiesus metus. 



Nežinau kodėl, per vieną mėnesį prieš Kalėdas mano paštas virsta Bermudu trikampių, kai negauni nei vieno užsakymo. Kelios internetinės parduotuves siunčia siuntas per kurjerius, todėl siuntimo laikas būna apie dvi savaites, bet ir mokėti tenka brangiau. Na o jeigu nori sutaupyti, tenka laukti. Mano drabužių derinukas buvo planuotas prieš Kalėdas, bet ir dabar jis žiūrisi OMG kaip geri. Suknelė gana plonos medžiagos, be rankovių, todėl aš priderinau juodą šilkinę palaidinę, na o diržas buvo medžiaginis, bet man labiau tiko juodas odinis kiek didesnis, nei sumanė gamintojas. Planuoju suknelę dar nešioti vasarą, jau užsakiau prie jos ryškiai raudonus aukštakulnius, todėl pamatysite ją dar ne vieną kartą..










Nuotraukos (Sandra www.kurmanoraktai.lt)

Suknelė - SammyDress
Striukė - ZARA
Palaidinė - ZARA
Rankinė - New Yourker
Skrybėlė - ZAFUL
Avalynė - Step Top
Diržas - H&M
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig