2017 m. sausio 23 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Labas rytas, mano brangieji, visą praeitą savaitę sirgau, bet pagaliau jaučiuosi kiek geriau. Apie tai, kad pasveikau, šnekėti dar ankstoka, todėl labai daug darbų ir apžvalgų sau neplanuoju. Kaip gausis, taip gausis, na o praeitą savaitę mane pasiekė tiek nuostabių naujienų, kad OMG... YSL, Lancome, Clinique, Bobbi Brown, GlamGlow, garbės žodžio, pasijaučiau, kaip tikroji blogerė. Ačiū labai kompanijų atstovams, buvo be galo malonu.



Pagrindinis šios savaitės planas - išbandyti visas gautas naujienas, nufotografuoti kelis drabužių derinius ir pabaigti neparašytas ir suplanuotas kosmetikos apžvalgas.


Labai trumpai apžvelgsim Make Up Factory lūpų dažus


Taip pat jūsų dėmesiui nuostabus UD Liquid MoonDust

Ketvirtadienio Beauty Talk rubrika


Aptarsim Serge Lutens kūrinius


Nežinau, kodėl visiems taip patinka NYX Doll Eye blakstienų tušas. Ką apie naujieną galvoju aš, sužinosime jau šią savaitę




Naujienos

Ir nors pas mane kvepalų be galo ir krašto, vistiek pasiėmiau testavimui Oriflame naujienas Eclat vyriškus ir Mademoiselle moteriškus. kartais Oriflame siūlo savo pirkėjams nerealius variantus, o kartus kompotus, vienu žodžiu, pagyvensim, pamatysim



GlamGlow naujiena - naktinė kaukė. Jau išbandžiau ir galiu pasakyti, rezultats WOW, tirai WOW.


Clinique Pep-Start rinkinukas - paakių kremas, drėkinamasis veido kremas ir veido šveitiklis du viename. Paakių kremą aš jau turėjau, na o dvi naujienas išbandyti bus visai įdomu.


Baltic Bride Style paliko ne tik nuostabius prisiminimus, bet ir dovanas...


Savo dovanų maišelyje po renginio radau L'oreal Expert Vitamino Color plaukų šampūną, balzamą ir plaukų laką


YSL Black Opium naujieną tikriausiai jau vakar matėte mano Instagram Puslapyje. Apie labai ilgą Opiumų istoriją šnekėsime jau šią savaitę, o kol kas noriu pasakyti, kad šitas Opiumas gaivesnis ir švelnesnis ir visų bandytų, na o pagrindas saldus ir vanilinis..


Be YSL kvepalų aš gavau ir nauja YSL blakstienų tušą, bei Lancome kremines pudras



Na ir labai netikėtai gavau Bobbi Brown Remedies, kas tai ir kaip naudoti būtinai išsiaiškinsiu, na o kol kas noriu pasakyti, kad kvapas labai jau medicininio preparato



Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig