2017 m. sausio 16 d., pirmadienis

Savaitės anonsas





Pagaliau visos nuotraukos padarytos, naujienų šią savaitę nebuvo, ne, ne, buvo, bet tai buvo naujas laikrodis ir dar viena drabužių porcija, na o kosmetikos priemonės mano bloge jau eina į antrą planą. Ar aš to norėjau? Tikrai taip, aš per savo ilgą blogo rašymo laiką jau spėjau atrinkti tuos kosmetikos brandus, kurie man labai patinka, būtent todėl aš noriu likti su jais. Man jau ne penkiolika metų tam, kad bandyti ant savo veido odos bet ką, laikas sustoti, apmąstyti ir įvertinti rezultatus.




Aš jau spėjau išbandyti ir įvertinti L'oreal veido kaukes. Jos tikrai paliko gerą įspūdį, todėl labai nekantrauju papasakoti apie rezultatą Jums


Tobuliausi kvepalai žiemos sezonui


Jau ruošiamės pavasariui su naujais Oriflame biriais akių šešėliais


Sidabrinės detalės ant mano staliuko ir naujas The Nomad laikrodis


Tobuliausias akių pravedimas iš L'oreal. Man jis labai patinka, nes pagaliau galiu pravesti vienos linijas


Negalima pamiršti apie rankų priežiūrą, man į pabaigą skuba Stenders rankų kremas su spanguolių ekstraktu


Antakiai labai ilgą laiką buvo mano skausmingu kalsimu, nes jų formą buvo tragiška. O ką daryti, naujos, kol neataugs plaukeliai padaryti neįmanoma. Man labai padėjo maitinamasis ir plaukų augimą skatinantis Eylure aliejus antakių aliejus


Gosh skystas higlighetris pagaliau normalios rožinės spalvos


Ketvirtadienio Beauty Talk rubrika


Aptarsime Urban Decay kreminę pudrą, kurios atspalvis man kiek per tamsus, tačiau labai patinka tiek tekstūra, tiek rezultatas ant veido


Na ir pabaigai PUPA kalėdinė kolekcija ir nerealiai gražus lūpų blizgesys. Ar matėte parduotuvėse naują pavasario PUPA kolekciją?


Tokios naujienos jūsų laukia šią savaitę bloge, na o tai dar ne viskas, ne planuojami keli renginiai ir pas mane dar liko daug drabužių derinių nuotraukų....


Ačiū, kad skaitote,













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig