2017 m. sausio 25 d., trečiadienis

Velour Metallic Chains Quilted Bag


Dievinu rankines, turiu labai daug Michael Kors rankinių, tačiau jeigu reikia spalvotų, čia ir dabar, ateina į pagalbą internetinės parduotuvės. Taip, pilnai sutinku, kad rankinių kokybė turi būti gera, nieko nėra blogiau už padirbtą Chanel, LV arba Dior kopiją. Aš užsakinėju rankines iš http://www.dresslily.com/jau nebe pirmą kartą, dar neteko nusivilti, na o šiandien jūsų dėmesiui nerealiai graži pilka aksominė gražuolė.







Kaip aš jau vakar sakiau, aksomas šį sezoną ant bangos, todėl labai rekomenduoju apgalvoti, ką nusipirkti: ar sijoną, ar bomberį, ar kelnes, ar rankinuką. Man labai patinka šio rankinuko spalva, ji tobulai graži, auksinės spalvos grandinėlė (nors aš ir labai bijojau) žiūrisi pakankamai stilingai. Noriu pridurti, kad rankinukas kokybiškas, jo visus bordo spalvos, su keliomis kišenėmis. Aišku, rankinė yra maža, tačiau mano telefonas, lūpų dažai ir kelios smulkmenos tikrai telpa. Labai gaila, kad pilkos ir juodos spalvos rankines jau išparduotos, tačiau liko nereali tamsiai žalia ir fuksijos atspalviai. Bet kokiu atveju labai rekomenduoju peržiūrėti parduotuvės galeriją ir išsirinkti patinkantį variantą.











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig