2017 m. sausio 5 d., ketvirtadienis

Venus veido priežiūros priemonės


Labas rytas, mano brangieji, šiandien mano pasakojimas apie tai, kad labai paprasta, neišvaizdi pakuotė gali slėpti savyje tikruosius stebuklus. Kad negalima spręsti apie kosmetikos priemonę iš vizualiosios pusės. Vienu žodžiu, Venus (Itališkos kosmetikos brandas) tikrai nebuvo girdėtas ir matytas parduotuvėse, tačiau mano rankose net dvi priemonės tonizuojantis losjonas ir kremas nuo pirmųjų raukšlių.









Mano nuomonė:

Daugelis kosmetiką gaminančių kompanijų be galo daug išleidžia pinigų reklamai ir priemonių įpakavimui. Būkime realistais, ne viskas auksas, kas auksu spindi, reikia skaityti atsiliepimus, būtent taip galima rasti geriausias priemonės savo veido odai, kūnui ir plaukams. Kaip jau sakiau, niekada gyvenime negirdėjau apie Venus, bet pamenant L'erbolario suvokiu, itališka, net ir nebrangiai kainuojanti kosmetika, yra geros kokybės ir verta dėmesio. Būtent todėl ir išbandžiau, ir žinote ką, nerealiai patiko. Mano rankose tonizuojantis ir veido odą drėkinantis losjonas, kuris labai lengvos tekstūros, kvapo nesijaučia. Po naudojimo veidas tikrai ne toks sausas ir akivaizdžiai gaivesnis. Venus Multi -vitamin ACE veido kremas skirtas nuo 30 metų, sauso veido odą nuo neigiamo aplinkos poveikio, maitina ir stangrina. Gamintojas teigia, kad kremas kovoja su pirmomis raukšlėmis, jo sudėtyje yra vitaminų ir vertingų komponentų. Ką noriu pasakyti, įpakavimas labai paprastas ir pigus, tačiau kremas viduje tobulas. Kremo tekstūra kiek per tiršta, tačiau konsistencija švelni ir neriebi, kremas gerai maitina, tačiau neriebina veido odos, nekemša porų, nesuteikia alergijos, stangrina. Manau kremas geriau tiks normaliai-sausai odai, nes riebiai gali būti per stiprus. Man, asmeniškai, per tokius šalčius kaip tik. Ar kremas kovoja su pirmomis raukšlėmis? Viena reikšmiškai pasakyti negaliu, bet mano veido oda atrodo labai gerai, nepatikėsite, tačiau šitas kremas ir losjonas užėmė kur kas brangesnių kremų vietą mano kosmetinėje. Labai rekomenduoju išbandyti, naujienos reikia ieškoti Kosmada parduotuvėse.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig