2017 m. vasario 24 d., penktadienis

Beauty Talk



Gero penktadienio, mano brangieji, iki savaitgalio liko visai nedaug. Aš nežinau, kiek kartų per šią žiemą sugebėjau peršalti, tiesiog mada ir Lietuvos orai visai du skirtingi dalykai. Puikiai suprantu, kad madingoms tendencijoms labiau tinka šiltesni kraštai, tačiau ką daryti jeigu taipppp norisi nežiūrint į orą atrodyti madingai. Teisingai, žiūrėti eskimosų madas... Juokauju, šiandien jau jaučiuosi gerai, todėl geriame kavą kartu ir skaitome geriausius Lietuvos blogerius.




Apie džinsų drabužių madą pasakoja savo bloge Darja, iš tikrųjų, be džinsinių kelnių, marškinių ir suknelių jau sunkiai įsivaizduojame savo madingą gyvenimą. Pas mane jau atkeliavo kelios džinsinės striukės vasarai (trumpis ir labai ilgos), todėl mano akimis "Denim Forever"


Sandros pasirinkimas - džinsinė tunika, kuri atrodo labai dailiai kartu su tamsiai mėlynos spalvos paltuku. Taip, fotografuotis buvo labai šalta, brrr, net nesinori prisiminti, tačiau rezultatas yra svarbiau.


Aš tikiuosi, kad Inga manęs neužmuš, nes aš užsakiau lygiai tokius pat baltos spalvos marškinius su plačiomis rankovėmis. Ir nors mūsų rate seniai galioja taisyklė, niekada nepirkti vienodų drabužių, modelis toks įspūdingas, o kaina tokia maža, kad aš tiesiog nesusilaikiau. Vienu žodžiu, reikės sugalvoti marškinius derinti skirtingai, aš planuoju priklijuoti spalvotas aplikacijas.


Dievinu crazy tipo rankines, būtent tokią matau Martinos naujose drabužio derinuko nuotraukose. Atrodo tikrai tobulai, mano komplimentai.


Vienintelė iš mūsų Gema supranta, kad žiemą turi būti šilta, nepriklausomai nuo madingų tendencijų, na o jeigu madingas tendencijas galima priderinti prie oro sąlygų, tai tiesiog fantastika. Vienu žodžiu, nuo pirštinių negaliu patraukti akių.


Aš tikiuosi ne vien pilkai -juodomis nuotaikomis gyvena Živilė. Pilka spalva mano drabužinėje nauja juoda, o pilkos megztinis iš Živilės derinio keliauja į norų sąrašą.



Tiesą sakant, mano pirmoji mintis perskaičius apie Karolinos kelionę buvo tokia "Na kur ji nėščia susiruošė?". Vyrauja stereotipas, kad nėščios turi sėdėti namuose ir laukti X dienos. Bloge skaitome patarimus, ką reikia žinoti norint keliauti. Sakyčiau, tai naudingiausias šios savaitės įrašas.








Aš manau tai didžiausias mitas, kad drabužių derinių nuotraukos turi būti padarytos lauke. Nebūtinai, aš pati labai ieškau patalpų, kur būtų galima fotografuotis, nes namuose labai tampu ir blogas apšvietimas. Iš kitos pusės, reikia ieškoti bendraminčių, kas fotografuotų, nes vienam padaryti nuotraukas tiesiog fiziškai neįmanoma. Ką rekomenduoju? Bet kokiu atveju judėti į priekį, ieškoti galimybių, o ne pasiteisinimų. Per metus mano visas bendravimo ratas jau moka fotografuoti arba, blogiausiu atveju, laikyti apšvietimą.


Apie plaukų aksesuarus su kristalais skaitome Modestos bloge, pati irgi išbandžiau, todėl drąsiai rekomenduoju.


Aš manau ir aksesuarai turi būti gražūs, nėra jokios paslapties, mano tušinukas irgi iš Swarovski parduotuvės. Nors funkcionalumo jokio, tačiau kaip gražiai atrodo...



Pas Simona jau atėjo pavasaris kartu su nauja PUPA kolekcija. Neslėpsiu, pavasaris irgi pasibeldė į mano duris, tačiau nuotraukos dar nepadarytos, todėl pavasario lyg tai ir nebuvo ;0) Na o šnekant apie naują kolekciją, ji tikrai tobula. Jau galvoju nulakuoti nagus kai tik pabaigsiu šiandien suplanuotus įrašus.


Absenttos bloge skaitome apie Clinique Pep-start priemones veido priežiūrai, na o jau žinau, kad greitai kurjeris turi mums pristatyti dar vieną siuntinuką su Clinique naujienomis. Kas ten? Sužinosite jau netrukus.


Šį kartą Kotrynos bloge tiek daug įdomių įrašų, kad net sunku buvo išsirinkti ką paskelbti Beauty Talk rubrikoje. Tačiau Guerlain nugalėjo, manau tikrai bus įdomu sužinoti, ar verta investuoti pinigus į tokį serumą?


Nežinau, ką veikiu paskutines savaites, tačiau nieko nespėju, net pačiai baisu. Taip, gavau tokią pat dėžutę, bet net nuotraukos nepadarytos. Būtent todėl skaitome Patricijos apžvalgą.


Aš pastoviai sakau, makiažo šepetėliai turi būti geros kokybės, tačiau būkime realistais, jų kaina kosminė. Ar galima nusipirkti pigiau? Atsakymą žino Greta.


Gėlėtos kosmetinės bloge skaitome apie L'occitane kvepalus. Aš esu turėjus kelis mažus butelius L'occitane kvepalų, man patiko tiek kvapas, tiek kokybė, tiek įpakavimas.


Vasara jau ne už kalnų, todėl būtina pagalvoti ne tik apie sveiką mitybą, sportą, bet ir apie savaimio įdegio priemones. Viktorija savo blogo skaitytojams pasakoja apie Fake Bake.

Tokia buvo mūsų madinga grožio savaitė,

Ačiū, kad skaitote,





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig