2017 m. vasario 3 d., penktadienis

Pillows dreams


Kaip greitai paįvairinti namų dizainą? Suteikti sofai spalvų ir pakeisti interjerą? O svarbiausiai, nemokėti brangiai? Teisingai, pagalvės. Jų pasirinkimas gana didelis, tačiau šį kartą man buvo labai svarbi kaina. aš jau pasakojau savo bloge apie Halloween tematikos pagalvės, jos man be galo patiko, todėl nusprendžiau užsakyti dar. Juk šventės jau seniai pasibaigė, todėl laikas atnaujinti namus.



Kaip jau sakiau, šį kartą man buvo labai svarbi kaina, todėl ieškojau pigesnio pasirinkimo. Kaip jau žinote, inetrenetinių parduotuvių pilna, asortimentas panašus, tačiau priklausomai nuo parduotuvės populiarumo kainos skirtingos, labai rekomenduoju www.yoshop.com, čia kainos pigiausios. Tiesą, siuntų reikia laukti ilgai, apie 6 savaites. Bet, jeigu nėra kur skubėti ir norisi sutaupyti, kodėl gi ne?

Aš užsakiau dvi spalvotas pagalvės ir viena baltą




Šių pagalvių kokybė labai gera, jos tarnauja labai ilgai. Jas galima skalbti, jos malonios, dizainų pasirinkimas gana didelis, todėl jau užsakiau žalias vasaros sezonui, juk laukti reikės ilgai.


Žiūrime nuotraukas...






Aš manau, kad tai tikrai ne pirmos ir ne paskutinės pagalvės mano namuose, jau užsakiau dovaną vyro mamai, nes ji labai norėjo spalvotų, na o mano tėvai žadėjo irgi pasižiūrėti ir išsirinkti.

PS. Priminsiu, kad parduodamos tik pagalvių užvalkalai, mano pačios pagalvės iš IKEA.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig