2017 m. vasario 10 d., penktadienis

YSL MASCARA VOLUME EFFET FAUX CILS THE SHOCK


Na ir penktadienio vakaro pabaigai labai trumpai apie YSL blakstienų tušą. Kodėl trumpai? Nes penktadienio vakaras, jau reikia poilsio, na ir todėl, kad apie geras kosmetikos priemones labai ilgai šnekėti nereikia.




Tankinamasis blakstienų tušas
Mascara Volume Effet Faux Cils The Shock – šio tušo inspiracija – storas, tamsus bei šlapias grindinys. Daug labiau storinantis nei bet kuris kitas YSL tušas, jis nepalieka sulipusių blakstienų, lengvai dengiasi ir leidžia sukurti dramatiškai ilgas ir tankias blakstienas užtepant kelis sluoksnius.
Tušo šepetėlis yra platesnis nei prieš tai pristatytų YSL tušų – taip užtikrina maksimalų blakstienų padengimą.
Tušas neapsunkina blakstienų bei ilgai išsilaiko, netepa. Tikra svajonė nuolat skubančioms ir nuolat užsiėmusioms modernioms moterims!
Talpa: 8,2ml
Kaina: 28,95 EUR

Kur pirkti: www.douglas.lt








Mano nuomonė:

YSL blakstienų tušai mano kosmetinėje tikrai nėra naujokai, pas mane gal buvo 4 ar 6 variantai. Kuris buvo mėgstamiausias? Shocking, nes tobulas efektas, patogus klasikinis šepetėlis ir spalvų pasirinkimas. Aš Douglas internetinėje parduotuvėje matau tik juodą atspalvį, bet tiksliai žinau, kas aplavų yra labai daug. Ne, jos nėra ryškios, o tokios labai gražios ir prigesintos, man labiausiai patiko chaki ir violetinis. Tiesą sakant, aš esu labai didelė spalvotų tušų mėgėja. Šį kartą mano rankose The SHOCK mascara. Rezultatas toks pats tobulas, tik šepetėlis kiek kitoks. Aš žiūrint į promo nuotraukas bijojau, kad jis bus nepatogus, per didelis ir dažys ne tik blakstienas, bet ir viską aplink akis. Nieko panašaus, tušas tobulai nudažo blakstienas nuo pat augimo linijos, juos gaunasi tobulai juodos, gražios ir tankios. Mano rezultato nuotraukoje keli tušo sluoksniai, nes mano tikslas buvo parodyti visas tušo galimybes. Vienintelis dalykas, tušas nusivalo sunkokai. Dabar, kai šalta ir pučia vėjas, toks tušo efektas tik pliusas, nes pas mane pastoviai bėga ašaros, net geriausi pasaulyje Urban Decay šešėliai vis bando pabėgti, o YSL tušas liekas vietoje.
Ką noriu pasakyti, jeigu vertinate kokybė, YSL tušas tikrai patiks, nes jis tiesiog negali nepatikti. O kam kaina yra svarbu, noriu pasakyti, kad kartais geriau sumokėti brangiau, negu ieškoti pigesnių analogų.
Na o mes labai labai laukiam YSL pavasario kolekcijos, ten tokie lūpų dažai-skaistalai, o įpakavimai kokie... tiesiog pasaka. Man, kaip ryškių makiažo sprendimų mylėtojai, tai viena iš gražiausių šio pavasario kolekcijų.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig