2017 m. kovo 15 d., trečiadienis

Ryškiausios pavasario tendencijos


Šnekant apie renginius, noriu pasidalinti savo įspūdžiais po Deichmann spaudos konferencijos, kur mums buvo pristatyti pavasario/vasaros madingiausios tendencijos. Aš dalyvauju pirmą kartą, todėl man viskas labai įdomu, o batai mano silpnybė, nors aš išsirinkau iš visos kolekcijos tiesiog klasikinius Nude spalvos ant storo kulno (kas man yra visiškai nebūdinga), senstu gal? ;-) Žiūrime naujos kolekcijos nuotraukas...

Smagu pradėti dieną nuo susitikimo su kitais blogeriais ir skanių pusryčių saldžiai, o batai palauks....




Bet grįžtant prie kolekcijos noriu pasakyti, kad madingiausiais bus sportiniai bateliai, kurie tinka tik prie klasikinio kostiumo, tiek prie sijono, tiek prie džinsų (kaip aš šiandien), apie patogumą net šnekėti nereikia, kojos tikrai pasakys 'ačiū'. Pagaliau mada ne tik graži, bet ir patogi, kas tikrai yra labai labai svarbu. Patikėkite, kartais, kai turi kelis susitikimus ir renginius, nieko nejaučiu apart kojų skausmo, pagaliau išmokau derinti sportbačius ir gyvenimas tapo paprastesniu.

Antra madingiausia tendencija - platforma ir storas kulnas. Tiesą, aš išsirinkau būtent storą kulną ir nude spalvą. Taip, žinau, avalynės pasirinkimas turi būti įvairesnis, tačiau turint spintoje apie 40 porų, tarp kurių nėra nei vienų nude spalvos, reikia susimąstyti. Jau žinau, norite pas mane į pintos ekskursiją...


Perforuoti aukštakulniai - mano silpnybė, dievinu būtent tokius modelius. Kas nežino, jau nešioju tokius raudonos spalvos nežiūrint į šaltį. Grožis ir mada reikalauja aukų....

Loafers tipo batai. Aš manau, visos užsienio blogerės turi juos... loafers batus, tačiau Lietuvos rinkoje jų nėra... nes kitaip jau būčiau nusipirkus kelias poras. Bohemiško stiliaus įspiriamos basutės tikrai nesitraukia nuo podiumų ir šį sezoną, na o mano favoritas - nude spalvos iš Deichmann, tikrai pamatysite nuotraukose, modelis labai primina Gucci klasikinius modelius, na o kaina prieinama kiekvienam.

Detalės, raštai ir hipiškas stilius. Kodėl gi ne? Juk kutai ir odinės detalės atrodo nuostabiai, pridėkite jūrą, smėlį ir įdegį.... ech, greičiau vasara...


Žiūrime nuotraukas ir rašome wish listą....











Mano favoritai - raudoni aukštakulniai su kutais ir klaskiniai nude spalvos loafers tipo batai, o kokie patiko Jums?















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig