2017 m. kovo 27 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos


Labas rytas, mano brangieji, pagaliau ir mano nuotraukų darymo ir fotografavimo rezultatas. Juokauju, aš visada stengiuosi padaryti tobulos kokybės nuotraukas, o svarbiausiai skirtingas. Šią savaitę aš jau keliausiu į Ryga Fashion Week, nežinau, ar galėsiu ten skirti laiko blogo rašymui. Reginių numatoma be galo daug, o jau yra planai ir susitikimai, plius norisi išsimiegoti, o dar daugiau, mano viešbutyje yra treneruoklių salė. Vienu žodžiu, viskas pagal galimybes.


Aš galvojau, kad NYX matinių šešėlių paletė tobula. Pasirodo, šita dar tobulesnė, po pietų (kai grįšiu po susitikimų) būtinai parodysiu makiažo variantą ir parašysiu pilną atsiliepimą.


Gavau testavimui Kinetics nagų lakus, apžvalgą parašysiu tada, kai padarytas manikiūras pradės luptis ;-)


Šią savaitę jūsų dėmesiui rožiniai flamingai ir Waterclouds Divine Miracle Oil


Nuo ketvirtadienio aš jau Rygoje...


Jau išbandytas ir įvertintas REF plaukų šampūnas dažytiems plaukams


Geriausios plaukų priežiūros priemonės... Juk mėnesio pabaiga jau ne už kalnų


Labai patiko Douglas naujienos: akių pravedimas ir blakstienų tušas


Be galo ir krašto norėjau išbandyti Botanicals plaukų priežiūros priemones, pirmas įspūdis jau bus greitai bloge. Pradėjau nuo nemaloniausio (pagal kvapą) serumo plaukams iš serijos Coriander


Neujienos:

Kaip ir sakiau, gavau be galo daug Kinetics nagų lako atspalvių iš Douglas


Botanicals plaukų priežiūros priemonės


Labai apsidžiaugiau gavus Douglas blakstienas, renginių bus daug, todėl nereali dovana


Kol kas testuoju Lancome, todėl neturiu galimybės išbandyti Naujos Oriflame NovAge linijos. Bet laiko turime daug, kai aš sakau, pagyvensim - išbandysim.




Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig