2017 m. balandžio 25 d., antradienis

BeYu SENSUAL LIP OIL


Sveiki, mano brangieji, šiandien labai vėlai prisėdau prie blogo rašymo. Visą rytą bandžiau įkalbėti vyrą padaryti bendrą nuotrauką ir papasakoti mūsų meilės istoriją, kas gavosi, galite pažiūrėti Instagrame, o šiandien jūsų dėmesiui BeYu naujiena - SENSUAL LIP OIL, lūpų aliejai, kurie maitina ir apsaugo lūpas nuo išsausėjimo.







Mano nuomonė:

Mano kosmetinėje jau tikrasis pavasaris, nežiūrint į tai, kad už lango vis dar žiema. Kaip aš sakau, lūpų balzamų ir aliejų niekada nebūna per daug, juk matiniai lūpų dažai ir blizgesiai nepalieka savo pozicijų, o tai reiškia tik vieną, po jų naudojimo lūpas reikia skubiai gaivinti. BeYu SENSUAL LIP OIL sudėtyje simondsijų, sviestmedžių aliejai ir vitaminas E. Mano rankose 3 lūpų blizgesių variantai. Pradžioje aš galvojau, na kam tiek daug, nes jie beveik vienodi. Taip, jie puikiai drėkina ir maitina lūpų odą, tačiau spalvos nesuteikia. Kaip jau supratote, kokios spalvos nepasiimtum rezultatas vienodai geras, kvapai visų vienodi, lengva vanilė. Aplikatorius patogus, labai tiksliai nudažo lūpas. Aliejaus konsistencija nėra riebi ir lipni, ji lengva ir po kelių valandų susigeria į lūpas. Ar man patiko? O taip, tikrai taip, smagu turėti lūpų aliejus kiekvienoje rankinėje kaip SOS pagalbą sausoms lūpoms. 

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig