2017 m. balandžio 21 d., penktadienis

Black Gingham Tie Neck Layered Sleeve Blouse



Ilgų rankovių mada nepalieka podiumų, pagaliau tendencija pasiekė ir mano spintą. Pasakysiu tiesiai šviesiai, seniai norėjau, labai ilgai galvojau, bet pagaliau užsakiau. Ilgų rankovių palaidinės atrodo labai efektingai ir puikiai tinka prie bet kokių drabužių, tiek prie džinsų, tiek prie sijono. Šiandien mes su Sandra labai greitai spėjome prieš renginį įamžinti mano drabužių derinuką, na o kol prisiminimai švieži, noriu pasidalinti savo mintimis ir su jumis.



Šnekant apie ilgas ir plačias rankoves noriu pasakyti, kad tai labai madinga tendencija, tačiau ar patogi? Šiandien visą rytą bandžiau sukišti rankoves į striukes ir platus, nepatikėsite, netelpa. Užmesti striukę ant pečių dar šalta, vėjas ir lietus daro savo. Būtent todėl prieš perkant rekomenduoju apgalvoti savo pasirinkimą dar kartą. Iš kitos pusės jau greitai (aš taip tikiuosi) pavasaris, todėl galima palaidinę nešioti tiesiog solo. 
Mano palaidinė atkeliavo iš www.shein.com puslapio, kokybė pasakiška, kaina juokinga. Mano dydis M, šį kartą pataikiau puikiai, vienintelis dalykas kuris man nepatiko, tai raišteliai palaidinės priekyje. Nesižiūri man taip, norisi kad jie būtų nugaroje. Tą ir padariau, teko tik persiūti etiketę tam, kad netrintų. palaidinė kiek trumpoką, tačiau toks ir turi būti modeliukas, nuotrauką, kuri buvo parduotuvėje atitiko. Tiesą sakanat, nustebau už 11 dolerių gavus tokį fainą drabužį.







Palaidinė - SheIn
Sijonas - ZARA
Avalynė - Deichmann
Rankinė - MANGO
Laikrodis - Daniel Wellington
Papuošalai - Pandora












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig