2017 m. balandžio 1 d., šeštadienis

Gaminkime kartu: pusryčiai


Labas rytas, mano brangieji, gera dienos pradžia - skanūs pusryčiai, bent jau man. Aš jau pasakojau, kad beveik niekada nevalgiau pusryčių, gėriau tik kavą, bet po to supratau, norint sveikai maitintis, pusryčių iš savo dienos raciono išbraukti negalima.


Šį kartą pas mane viskas labai paprasta, tačiau pagrindinis dėmesys varškei. Nemėgstu varškės, bet valgu, todėl sugalvojau milijoną būdų kaip padaryti taip, kad varškė būtų skani ir nesijaustų taip stipriai pieno skonis. Kruasanas su braškėmis ir varškės sūriu mano top'o viršuje, tai ne tik skanu, bet dar ir gražu (kaip aš sakau, maistas akims). Na o kur dar vaisių salotos ir natūralus jogurtas kaip priedas. 
Vienu žodžiu, labai laukiu vasaros ir prinokusių vaisių, tada galimybių valgyti varškę bus žymiai daugiau.









Gero šeštadienio, mano brangieji,




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig