2017 m. balandžio 19 d., trečiadienis

Maybelline The24karatNudes


Labas rytas, mano brangieji, šiandien jūsų dėmesiui mano atsiliepimas ir pirmas įspūdis apie naują Maybelline šešėlių paletę The24karatNudes. Kaip aš rašau pastoviai, smagu, kad pagaliau pasaulio naujienos (JAV rinkoje šitos paletės jau tikrai nėra naujiena) atkeliauja iki Lietuvos. Dar smagiau gauti jas testavimui ir parašyti savo nepriklausomą nuomonę.









Mano nuomonė:

Mano kosmetinėje jau keturios Maybelline šešėlių paletės, ar jas dažnai naudoju? Tikrai ne. Pasakau kodėl, pirmųjų dviejų palečių spalvos labai primina Urban Decay. Svarbiausias žodis 'primina', nes kokybė ir šešėliai pigmentacija tai du skirtingi dalykai. Būtent kodėl jos beveik metus pragulėjo mano stalčiuje ir nebuvo naudojamos. Jeigu pirma Maybelline paletė buvo tragiška, antra (rožinė) buvo vos vos geresnė, tai gal tračias kartas nemeluoja?
Aš pradėjau testavimą nuo The24karatNudes, nes blizgios ir perlamūtrinės spalvos turi būti gerai pigmentuotos. Įpakavimas liko toks pats, nėra veidrodžio, šepetėlis vertas šiukšlių dėžės (na neįmanoma tokiu šepetėliu padaryti makiažą, tiesiog neįmanoma). Iš kitos paletės pusės aprašyti galimi makiažo variantai, manau tai puiki idėja ir pagalba tiems, kas tik pradeda savo pažintį su makiažu ir jiems sunku sugalvoti savo makiažo variantus.
Paletėje tik vienas atspalvis yra matinis, tas, kuris ant rankos net su šešėlių pagrindu vos vos matomas. Būkime realistais, matiniai atspalviai daug ką pasako apie šešėlių kokybę, tačiau gerus ir pigius matinius atspalvius surasti labai sunku, todėl šį kartą silpną pigmentaciją tikrai atleidžiu. Paletėje surinkti beveik visi šilti blizgūs atspalviai. Maybelline šešėliai labai minkšti, gana pigmentuoti ir ant rankos (su šešėlių pagrindu iš Urban Decay atrodo labai gražiai). Pereiname prie akių makiažo, čia manęs laukia labai didelė staigmena, su UD pagrindu šešėliai vos matomi ant voko, bet aš gi nepasiduodu, po ilgų ieškojimų sprendimas atrastas - geriausiai šitie šešėliai atrodo su PUPA šešėlių pagrindu skirtu blizgiems šešėliams, tada kiekvienas atspalvis tiesiog pasikeičia akimirksniu, atrodo tobuliausiai, pigmentas ryškus, blizgutis matomas. Šešėliai labai gerai tušuojasi, pigmentuoti ir laikosi visą dieną, pasikartosiu, svarbu surasti tinkamą šešėlių pagrindą.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad šį kartą Maybelline nustebo, o gal aš jau 'užaugau' ir galiu susidraugauti su bet kokiais šešėliais. Galiausiai, pirkti ar ne? Aš manau viskas priklauso tik nuo jūsų pačių, negaliu pasakyti, kad šešėliai tobuli, tačiau ir labai gerais pavadinti sunku (iš kitos pusės lyginu su geriausiais - The Balm, Urban Decay, MAC, kurių kaina kelis kartus didesnė, nei šios paletės).  Nusipirkus tinkamą (blizgiems šešėliams skirtą pagrindą) tikrai įvertinsite šią šešėlių paletę ir siūlomus blizgius atspalvius.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig