2017 m. balandžio 8 d., šeštadienis

Pavasario tendencijos su Tamaris


Kai nieko nesinori daryti, o nuotraukų tiek daug, kad jas sutvarkyti yra būtina tam, kad rytoj iš ryto galima būtų įamžinti kelis drabužių derinius, bloge atsiranda įrašai apie madą. Apie Tamaris avalynės tendencijas norėjau parašyti jau labai seniai, nes šį pavasarį jų siūlomas stilius man labai prie širdies. 
Kaip jau šnekėjome bloge, pagrindinės tendencijos - platformos ir rašteliai, ryškios spalvos, išsiuvinėtos detalės ir blizgučiai. Visas šias tendencijas siūlo Tamaris savo pirkėjams. Jeigu anksčiau kolekcijos show room'e ir parduotuvėje buvo labai skirtingos, tai šį kartą visus modelius galima rasti parduotuvėse, na o jeigu ne, tai https://tamaris.com/en-LT/ . Taip, taip, pagaliau internetinis puslapis siunčia ir į Lietuvą, todėl skubėk rinktis ir pasitik pavasarį naujais batais. Juk naujų batų niekada nebūna per daug.

Šiandien kviečiu apžiūrėti naujus modelius, na o labai greitai aš parodysiu savo pasirinkimą. Patikėkite, mano bateliai atrodo tiesiog pasakiškai, o žinant Tamaris batų kokybę, tarnaus ne vieną pavasarį.













Kuris modelis mano mėgstamiausias? Džinsiniai kedai su išsiuvinėtomis detalėmis ir raudonos basutės su šilkiniu kulnu. Tačiau oranžinis modeliukas su platforma irgi krito man į akis, idealiai tiks su kiek ilgesniu džinsiniu sijonu ir oranžinės spalvos skrybėle. Oi, kaip aš laukiu vasaros, vien dėl naujų basučių.










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig