2017 m. balandžio 15 d., šeštadienis

Shoulder Ruffles Plaid Blouse


Mes su vyru jau ruošiamės Velykoms, aš  turiu sutvarkyti namus, bet kelias minutes noriu praleisti dar prie blogo rašymo. Juolab, nusprendžiau sekmadienį ir pirmadienį pailsėti, todėl susimatysime tik antradienį, būtent tada šnekėsime apie naujienas ir planuosime darbus. Šį kartą jūsų dėmesiui dar vienas drabužių derinukas, juodai-raudonas.
Man labai patinka mano bendradarbiavimas su www.yoshop.com, ten galima išsirinkti norimus drabužius ir rašyti apie juos bloge. Kaip jau supratote, išsirinkau palaidinę ir rankinę (rankinę jau rodžiau kelis kartus, labai džiaugiuosi savo pasirinkimu, nes tinka prie daugelio turimų drabužių). Palaidinė gana storos medžiagos, aš ją planavau nešioti vasarą (na žinote, kokia vasara Lietuvoje), bet review reikėjo padaryti kaip įmanoma anksčiau, kad Jūs, mano brangieji, turėtųmetė galimybę prieš vasarą užsakyti ir gauti norimus ir patikusius drabužius. Labai rekomenduoju prieš užsakant sutikrinti dydžius, nes dažniausiai drabužiai yra pamažinti. Aš be sąžinės griaužimo užsakinėju L dydį, man tinka puikiai. Tradiciškai noriu pridurti, kad siuntos atkeliauja iš Čekijos, mokesčių mokėti nereikia.






Nuotraukos - Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Palaidinė - Yoshop
Rankinė - Yoshop
Šortai - ZARA
Avalynė - ASOS











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig