2017 m. gegužės 3 d., trečiadienis

L'oreal COLORISTA Bleach EFFECTS PLAUKŲ DAŽAI


Sveiki, mano brangieji, šiandien noriu pasidalinti savo patirtimi apie plaukų dažymą su L'oreal COLORISTA Bleach EFFECTS PLAUKŲ dažais. Prisipažinsiu, plaukus šviesinus prieš geras dvi savaites, na o dabar tik stebėjau rezultatą. Šiandiena apie visus pliusus ir minusus pašnekėsime plačiai.



Aliejinė priemonė ištisiniam šviesinimui.

ALIEJINIS BALINIMAS BE AMONIAKO.
JOKIŲ GELSVŲ ATSPALVIŲ.
• Ši balinimo priemonė šviesina iki 8 atspalvių, todėl tinka net tamsiaplaukėms.
• Užtepk apie 2 cm atstumu nuo šaknų, jei nori sukurti nesutvarkytų plaukų įvaizdį.
• Nuo gelsvų atspalvių saugantis kondicionierius padės išlaikyti gryną baltą ir žvilgantį atspalvį.
PARUOŠTA DAŽYTI
Dabar turi puikias priemones šviesinti sruogas su Colorista Washout.






Prieš:


Po:


Mano nuomonė:

Visa rinka tiesiog ūžia dėl Colorista naujienos, juk reklaminiai šūkiai mums sako "Dažyti ir šviesinti plaukus namuose niekada nebuvo taip lengva ir paprasta". Aš labai ilgai galvojau ar rašyti šitą atsiliepimą, nes tai gali paskatinti  žmones dažyti plaukus namų sąlygomis. Jeigu tai tiesiog kažkoks plaukų atspalvio tonavimas, kodėl gi ne? Bet šviesinimas visai kas kita. Vienu žodžiu, apie viską pasakoju iš eilės.
Man po dažymo vis ateidavo į galvą mintis, kad mano plaukai kiek per tamsūs, noriu šviesesnių galiukų. Aišku, reikėjo tikriausiai pasiimti Ombre dažus (irgi iš Colorista), tada rezultatas būtų ne toks ryškus, bet turėjau Bleach, todėl nusprendžiau išbandyti būtent juos, plius palaikyti kiek trumpiau nei siūlo gamintojas, juk mano tikslas tik pašviesinti galiukus.
Reikia pasakyti, kad Bleach skirtas plaukų balinimui, tai aliejinės konsistencijos oksidantas ir miltukai. Aš esu dažiusi miltukais plaukus gerus du metus, todėl pasakau drąsiai - šitie miltukai vieni iš geresnių, nes ne taip stipriai sausina ir pažeidžia plaukus. Patikėkite, aš žinau ką sakau. Ar įmanomas baltas atspalvis be geltono tono. Aš tikrai abejoju, nes reikalingas tonavimas. Mano galiukai jau buvo šviesinti, todėl gavosi balta su mėlynu atspalviu spalva. Šaknys (kur pateko dažai) tapo oranžiniais, nes mano pigmentas gana stiprus, jokios vilties, kad po plaukų dažymo namų sąlygomis aš tapsiu šalta blondinė nėra. Aš labai realistiškai žiūriu į plaukų dažymą jau išbandžiau milijoną variantą ir tiksliai žinau, balinti plaukus namuose yra labai rizikingas žingsnis. Kitas reikalas - ombre dažymas. Jeigu norite tik pašviesinti galiukus, rezultatas tikrai geras, jeigu norite balinti visus plaukus - nerekomenduoju. 
Plaukų dažų ryškiai per daug, aš manau užtektų nudažyti plaukus dviems, nes man liko vos ne pusė buteliuko. Balzamas, kurį radau įpakavime su dažais. šviesiai violetinės spalvos. Aišku, šalto atspalvio nepridėda, tačiau labai gerai maitina ir atstato plaukus po dažymo, jo užtenka net keliems dažymams.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad man, asmeniškai, mano dažymo rezultatas labai patiko. Aš tikrai žinojau ko galima tikėtis ir ką daryčiau, jeigu dažymas nepavyktų. Iš kitos pusės, norėjau tik pašviesinti plaukų galiukus, jokių drastiškų eksperementų neplanavau. Ar rekomenduoju? Ombre ir Balayage drąsiai, Bleach toms, kas jau turi patirties dažant plaukus. Bet kokiu atveju, tikėtis šalto blond atspalvio nereikia, arba po balinimo galima tonuoti norimu atspalviu (tai gali būti ir Colorista ryškios plaukų kaukės).

PR sample










SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig