2017 m. gegužės 3 d., trečiadienis

M.A.C Next To Nothing Face Colour


Aš jau tiksliai žinau, mano mėgstamiausia MAC kreminė pudra yra Studio Fix, tačiau tas noras 'išbandyti ką nors naujo' visada nugali. Dažniausiai gaudavau naujas kremines pudras testavimui netinkamo atspalvio, naudoti jas nebuvo jokios galimybės, pasakyti aplinkiniams, kad šiandien mano veidas toks baltas vien todėl, kad testuoju naują MAC pudrą negalėjau. Pagaliau MAC horizonte įvyko teigiamos permainos, aš galiu išsirinkti sau tinkamus atspalvius, o tai jau neapsakomai gerai. 






M·A·C gali pasigirti net 14 skirtingų makiažo pagrindų, kurie pritaikyti visiems odos tipams, visoms rasėms, nesvarbu, koks tavo amžius ar lytis. Nuo lengvo maskavimo iki pilnai maskuojančių makiažo pagrindų, sau tinkamą ras, tiek sausos odos savininkai, tiek riebios. Pasimetus tarp produktų įvairovės, Jums visada profesionaliai patars M·A·C vizažistai, taip pat, pamokys makiažo subtilybių, kaip pvz., kaip surasti tobulai tinkantį atspalvį, švytinčios ir nepriekaištingos odos paslaptys ar kaip modeliuoti veidą, išryškinant privalumus ir paslepiant trūkumus. 

Pats naujausias makiažo pagrindas ir kompaktinė pudra, kuriuos pristatė M·A·C, būtų "Next to Nothing". Tai inovatyvi linija, kuri neapsunkina odos. The Face Colour’s maitinamieji ingridientai ir prisitaikymas prie odos atspalvio suteikia natūralaus švytėjimo, o Pressed Powder kreminės tekstūros produktas, kuris transformuoja įvaizdį į ilgai išliekantį ir nereikalaujantį papildomos priežiūros. 








Mano nuomonė:

Mintys apie lengvą kreminę pudrą iš MAC, kurią būtų galima naudoti kiekvieną dieną, jau seniai manęs nepalikdavo. Jos tik sustiprėjo po susitiko su Bobbi Brown vizažistu, kuri man pasakė, kad higlighterius galima naudoti prieš kreminę pudrą. Rezultatas gaunasi labai natūralus ir švelnus, Bobbi Brown higlighteris yra, o lengvos pudros ne. Mano kosmetinėje lengvų pudrų nėra (net pati nustebau), visos matinės, sunkios, gerai maskuojančios. Yra kelios su švelniu 'glow' efektu, bet jos irgi gena gerai išlygina veido spalvą, todėl Bobbi Brown ypatingo švytėjimo efekto nesimato nors tu ką. Artėja vasaros sezonas, naudoti labai sunkias pudras visiškai nesinori, todėl ieškojau sprendimo, viskas labai lengva ir paprasta - M.A.C  Next To Nothing  Face Colour. Pasakau iš karto, kad negaišti jūsų laiko, jeigu svajojate apie tobulą maskavimą, ši pudra tikrai nepatiks. 
M.A.C  Next To Nothing  tai kažkas tarp Face and Body ir Mineralize. Jau ant rankos matosi, kad pudra labai skysta ir lengva. Pasiskirsto lengvai, kiek išlygina veido atspalvį, nieko nemaskuoja, gerai drėkina ir puoselėja veido odą. Tai savotiškas skystas kremas su lengvu atspalviu, rezultatas ant veido - ryškus 'glow' arba šlapias efektas (kaip sakau aš). Po kiek laiko pudra susigeria, tačiau glow efektas lieka. Aš turiu du atspalvius - Light (gana šviesus, su rožinės spalvos pagrindu) ir Medium (kuris dabar tinka man, turi ryškiai geltonai-oranžinį pagrindą, tinka įdegusiai odai). Kaip pagrindus naudoju aš - su kabuki tipo šepetėliu paskirstau ant veido, paakių zonoje šviesesnį Light versiją, ant viso veido Medium spalvą. Ar M.A.C  Next To Nothing galima sluoksniuoti? Man nepavyko, gaunasi storas lipnus sluoksnis ant veido, kuris atrodo vizualiai blogai, sukrenta į poras ir pradeda blizgėti jau po gerų dvidešimt minučių. Aš manau tam, kad maskavimas būtų tobulas, aš nusipirksiu kompaktinę pudrą iš šios serijos kai jis atsiras Douglas parduotuvėje. Prisipažinsiu, aš jau ją išbandžiau ir noriu pasakyti, kad rezultatas buvo tobulas (tiesiog norisi užfiksuoti makiažą, o visos kitos MAC turimos pudros su šia draugauti nenori, subėga akimirksiu). Aš manau, kad M.A.C  Next To Nothing tiks normaliai-sausai odai, patiks toms, kas ieško lengvos kreminės pudros ir minimalaus maskavimo efekto.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad nesitikėjau, kad man pudra gali patikti. Po pirmo naudojimo buvo labai keistas jausmas, po antro jau įpratau, na o toliau buvo tik geriau. Aišku, nereikia tikėtis tobulo rezultato, nereikia pamiršti, kad tai tiesiog tintas su lengvu atspalviu.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig