2017 m. gegužės 19 d., penktadienis

Raudonos spalvos marškiniai Inspired by Absentta


Aš stengiuosi niekada nekopijuoti kitų blogerių, o daryti kažką savo. Atleiskite, bet šį kartą nesusilaikiau, mano drabužių derinukas įkvėptas Absentta drabužių derinuko versija. O kodėl aš taip negaliu, pagalvojau aš. Juk visus reikiamus drabužius turiu savo spintoje, ir languotus marškinius, ir suplėšytus džinsus, na o aukštakulniai ir bordo spalvos striukė, tai jau mano variacija. Manau gavosi kiek kitaip, tačiau nešioti marškinius ant liemens labai geras ir protingas žingsnis. Būtent marškiniai padalina kiną į dvi dalis, prailgina kojas ir vizualiai sumažina liemens apimtį. Netikite? Žiūrime nuotraukas...










Nuotraukos: Darja (http://luscious-style.com)

Palaidinė - NewYorker
Marškiniai - Stradivarius
Džinsai - ZARA
Striukė - Yoshop
Kuprinė - Yoshop
Avalynė - RESERVED








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig