2017 m. gegužės 15 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Labas rytas, mano brangieji, aš niekur nedingau, tiesiog ruošiu blogo įrašus atostogos į priekį. Tikriausiai, esu visų žmonių sąžinė, nes jeigu kažkas nepadaryta iki galo, negaliu miegoti ramiai. Šiandien atsikėliau 6 ryto, atrodo niekur nereikia, miegok kiek nori, bet negaliu, reikia pabaigti kelis įrašus. Pradėsime nuo savaitės anonso ir naujų produktų, jų buvo tikrai daug, na o sprendžiant pagal saules priežiūros priemones, vasara jau ne už kalnų. Iki mano atostogų liko vos savaitė. Negaliu sulaukti, nes taip noriu... oh, negaliu.



Aš tikriausiai padarysiu iki didesnį ir platesnį savaitės anonsą, nes jis bus dviems savaitėms. Aišku, kitą savaitę galima planuoti irgi daug, aš važiuoju su labai daug priemonių aprašymams, plius veržiuosi visą fotografavimui skirtą įrangą, bet gero interneto garantuoti negali niekas. Nors aš jau kelis kartus parašiau viešbučiui, jie užtikrina, kad viskas bus gerai, bet maža kas ką.


Pasidalinsiu pirmu įspūdžiu apie Origin's veido priežiūros priemones


Glamglow tikrai nenuvilia, tobuliausia veido kaukė ever, labai rekomenduoju išbandyti, nors kaina tikrai nėra super draugiška


Nekantrauju papasakoti apie neįprasto šepetėlio blakstienų tušą iš Maybelline, bet jis geriausias apatinėms blakstienos nudažyti


Jūsų dėmesiui šią savaitę ir Mythic Oil plaukų kremas


Galiu pasakyti iš karto, nepatiko, bloge jau greitai papasakosiu kodėl


Jau net sunku pasakyti, ar ketvirtadienio, ar penktadio rubrika Beauty Talk


Pabaigai NYX kreminiai higlighteriai



Naujienos:

Šį kartą apsidžiaugė mano vyras galimybe išbandyti veido priežiūros priemonę iš vyriškos linijos. Nėra jokios paslapties, vyras nueina į vonią ir suranda ką nors, po to dalinasi savo atsiliepimais (o jeigu tiksliau zyzia, nes jam priemonės visiškai netinka). Pagaliau turės ką naudoti savo veido odos priežiūrai


Po Dior naujienų pristatymo, apie blakstienų tušą aš jau pasakojau bloge, manau šią savaitę išeis aptarti ir lūpų dažus


Parduotuvės https://www.mini-maxi.lt naujienos, šį kartą saulės priežiūros priemonės, kurios jau įdėtos į lagaminą kelionei



Ačiū labai PUPA atstovams, nes tokios nuostabios dovanos tikrai nesitikėjau. Vienu žodžiu, pilnai pasiruošusi kelionei, mini lūpų dažų įpakavimai atrodo tiesiog nuostabiai, užima mažai vienos, tinka pasiimti su savimi, aš jau nešneku apie pudras ir pieštukus, o kur dar blakstienų tušas...

PUPA plaukų aliejus, įdegio pienelis ir bronzantas. Jau nekantrauju išbandyti, šitos priemonės irgi keliauja kartu

Dar viena tobula PUPA naujiena: dušo ir kūno aliejus


Oriflame Love Nature linija


Konjac Spondes papildymas



Tokios planuojamos mano dvi savaitės, bandysiu pailsėti, tačiau tikrai nepaliksiu Jus be gražių nuotraukų ir blogo įrašų.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig