2017 m. gegužės 14 d., sekmadienis

Vasara mieste


Pagaliau į miestą sugrįžo vasara ir saulėtos, bei šiltos dienos. Šiandien eidama per miestą, supratau, kad aš ne viena  ištroškus šilumos. Mano drabužių derinukas šį kartą ne tik gražus, bet ir patogus, juk ant mano kojų puikuojasi labai patogūs, aktyviam laisvalaikiui skirti ECCO batai. Negaliu nepagirti savo vasariškos suknelės iš RESERVED (kurią nusipirkau vakar per Pirkinių Maratoną PC OZAS), iš pirmo žvilgsnio ji mėlynos spalvos, bet pažiūrėjus iš arčiau - ji dryžuota. Suknelė labai lengva, tinka tiek savaitgaliui mieste, tiek atostogoms prie jūros.

Labiausiai man patinka mano oranžinis mažas rankinukas, toks gražus ir toks patogus, kad aš jau mąstau apie mėlyną, bei juodą variantus. Piniginė telpa vos vos, tačiau piniginės nešiotis ir nereikia, juk vyras šalia (juokauju) , todėl galiu pasiimti tik lūpų dažus, pudrą ir telefoną. Mažos rankinės, madingiausios šį sezoną, todėl labai rekomenduoju tokią turėti savo drabužinėje.












Suknelė - RESERVED (aš savo pirkau PC OZAS su nuolaida, internetinėje parduotuvėje panašios čia ir čia)
Rankinė - RESERVED
Avalynė - ECCO
Akiniai - YoShop
su kodu LITHUANIAN puslapyje www.danielwellington.com gausite net 15% nuolaidą











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig