2017 m. birželio 8 d., ketvirtadienis

Urban Decay Naked Heat


Labai seniai nerašiau jokių anonsų ir nekėliau į blogą Promo nuotraukų, bet šį kartą negaliu susilaikyti. Jau kelias dienas internerinis grožio pasaulis ūžia ir aptarinėja Urban Decay naujieną - Urban Decay Naked Heat paletę. Įdomu? Man irgi.







Mano nuomonė:

Galiu visus užtikrinti, Urban Decay blogos kosmetikos negamina. Dar prieš kelias dienas aš buvau labai abejinga ir su nepasitikėjimu žiūrėjau į UD veido priežiūros liniją, kol neišbandžiau. OMG, kokio tobulumo lūpų blizgesys, purškiamas makiažo valymui skirtas aliejus ir gelinės konsistencijos kremas. Aš manau, atsiliepimus bloge parašysiu labai greitai, o dabar grįžtame prie vasaros UD kolekcijos. Mano kosmetinėje labai daug UD šešėlių palečių, daugumą pirkau pati ir esu labai laiminga, jos naudojamos dažnai, spalvos gerai pigmentuotos ir lengvai derinamos. Ar pirksiu Urban Decay Naked Heat? Jau laukiu paletės parduotuvėje, nes mano susižavėjimas oranžiniais ir borodo atspalviais tikrai nesumažėjo. Aišku, galima nusipirkti pigesnius NYX variantus, tačiau NYX tik sužadino apetitą, o manau UD patenkins smalsumą ir liks mano kosmetinėje labai ilgam. Paletėje  šiltų atspalvių matiniai, blizgūs ir satininės tekstūros šešėliai, kurie idealiai tinka vasaros makiažui. Ar laukiate naujienos?










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig