2017 m. liepos 26 d., trečiadienis

Bielenda Gold Detox vienkartinė veido kaukė


Manęs labai dažnai klausia, kodėl aš nevažiuoju tolyn į Lenkiją. Atsakymas labai paprastas, mažame miestelyje aš sugebu surasti daug nematytų kosmetikos priemonių, kas bus dideliame? Aš gi išleisiu visus pinigus ir pripirksiu tiek kosmetikos, kad vargu ar ją kada nors išnaudosiu. Tai yra 'blogerių liga', nesvarbu reikia ar nereikia, svarbu norisi išbandyti. Šį kartą mano akį patraukė Bielenda auksinės veido kaukės, youtube ir Instagram padarė savo, labai seniai ieškojau tokio tipo kaukių, pagaliau radau.






Mano nuomonė:

'Detoksikuojanti veido kaukė su nano auksu ir bio kalcio ekstraktu', skamba tikrai labai gundančiai. Aš esu mačiusi parduotuvėje ne tik auksines, bet ir sidabrines, bei mėlynos metalo spalvos. Wow, tiesiog wow. Svarbiausia, kaina nesikandžioja ir galima išbandyti visas. Aš nusipirkau Gold detox kaukę, nes būtent ji skirta brandžiai jautriai odai. Kaip teigia gamintojas, kaukė skirta detoksikuoti veido odą, suteikti jai spindesio, stangrinti ir  pagerinti veido atspalvį. Aš galvojau, kad kaukės įpakavime bus kokie nors milteliai, kuriuos reikia sumaišyti su vandeniu. Nieko panašaus, kaukė jau paruošta naudojimui, atidarai įpakavimą ir tepi ant veido. Spalva nėra super auksinė, tačiau blizgučių ir aukso dulkių į valias. Vieno įpakavimo pilnai užtenka visam veidui, laukiu apie 15 min. Nors kaukė ant mano veido išdžiuvo kiek greičiau, ji netraukia veido odos ir nesausina, tai man patiko labiausiai. Nuplauti kaukę kiek sunkiau, tačiau po naudojimo veido oda labai minkšta, pamaitinta ir turi vis vos matomą glow efektą. Teko pasiimti padidinamąjį stiklą tam, kad suprasti, tai labai mažos blizgančios dalelės. Ar man patiko? Tikrai taip, būtinai nusipirksiu ir kitas kaukes pabandymui.






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig