2017 m. liepos 24 d., pirmadienis

NUDE pastels


Kaip ilgai šitas drabužių derinukas pragulėjo juodraščiuose, nes sunku pasakyti. Nuotraukos darytos dar pavasarį, tačiau manau būtent šiandien jis yra labai aktualus. Vasarą norisi sijonų ir gražių aukštakulnių, tačiau Lietuviška vasara visiškai nedžiugina geru oru, todėl lietpaltis be jokios abejonės tapo mano 'must have'. Aš turiu įvairių atspalvių lietpalčius (juodą, koralų spalvos ir violetinį), tačiau dažniausiai mane galima pamatyti būtent su nude spalvos lengvu paltuku. Kodėl? Nude spalva idealiai tinka vasarai ir lengvai priderinama prie kitų mano turimų drabužių.



Taip, taip, aš jau jaučiuosi taip, kad galėčiau priderinti bet ką ir bet kur, tačiau norisi lengvesnių sprendimų ir neutralesnių atspalvių. Vienintelis šio derinio akcentas, mėlyna spalva ir išsiuvinėtas sijonas. Sijonas labai šiltas, storas ir su pamušalu, vargu, ar tokį rekomenduočiau dėvėti kartą vasaros dieną. Negaliu kelių žodžių pasakyti ir apie avalynę. Kai tik pamačiau šiuos gražuolius www.yoshop.com parduotuvėje, užsakiau negalvodama, tik svarsčiau dėl spalvos: nude ar juodus. Aišku, gal reikėjo pirkti juodus, bet iš kitos pusės nude atrodo gražiai, stilingai, paryškina įdegį ir tinka prie daugelio vasariškų drabužių. Noriu priminti, kad toks avalynės modelis prailgina koją, todėl reikia derinti labai atsargiai, geriausiai (mano akimis) tokie bateliai tinka prie sijono ir ilgesnių kelnių.

Tik dabar susimąsčiau, kiek derinių buvo parodyta, kaip gražiai prie jų tinka mano balta rankinė, net pati negaliu patikėti, kartais rankos patys ją pasiima, nes tai lengviausias būdas priderinti spalvą ir formą prie bet kokio turimo drabužio.






Nuotraukos Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Lietpaltis - Yoshop (dydis labai pamažintas)
Sijonas ir palaidinė - H&M
Apyrankės - PANDORA
Laikrodis - The Nomad Watch
Rankinė - ZAFUL
su kodu ZAFULINSCX taikoma papildoma nuolaida
Avalynė - Yoshop (deja, viskas parduota) ;0(









SHARE:

3 komentarai

  1. O kodėl sakot, kad reikia derinti atsargiai, nes ilgina kojas? Kas čia blogo?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vizualiai prailgina pėdą, todėl ir sakau, kad reikia atsargiai, nes aukštakulniai dailina, o tokio tipo avalynė ilgina ;-)

      Panaikinti
  2. Iš tiesų labai gražus derinys, atrodai puikiai! :) Turėjau labai panašius batelius, tai tiesą sakai, dėvėdama juos jausdavausi kaip ilgiausių kojų savininkė.. Tik man jie labai greitai susidėvėjo, tai po sezono teko atsisveikinti. Labai patiko tavo paltas, po šios lietingos vasaros sugalvojau įsigyti naują lietpaltį kitam sezonui, tik va galvoju ar jie vis dar bus madingi kitais metais, ir ar nebus išmesti pinigai. Galvoju nusipirkti kažką panašus į šita: https://www.otto.lt/preke/moterims/drabuziai/striukes-ir-paltai/lietpaltis/75256080, jis toks elegantiškas, o tokia spalva- mano mėgstamiausia. :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig