2017 m. rugsėjo 1 d., penktadienis

Gaminkime kartu. Pikantiškas užkandis su Parmezano sūriu ir džiovintais pomidorais


Sveiki, mano brangieji, su nauja mokslo metu pradžia. Nesi mokinate ir neaktualu? Aš manau, kad mokytis reikia visą gyvenimą, nesvarbu, ar gaminti tobulus desertus ar išsvajotos italų kalbos. Prisipažinsiu, aš iki šiol nemoku dirbti su tešla, nes gaminant desertus, reikia laikytis griežto recepto, aš taip nemoku. Būtent todėl aš perku jau pagamintą šaldytą tešlą ir leidžiu savo fantazijai atsiskleisti žaidžiant su užkandžio priedais.

Aš manau, tokie užkandžiai patiks visiems be išimties, naudojant skirtingus priedus, tokius užkandžius galima pateikti tiek prie vyno, tiek prie alaus. Šį kartą gaminsime pikantiškąjį variantą, o pagrindiniu smuiku gros Parmezano sūris, kuris atkeliavo į mano virtuvę tiesiai iš Italijos lauktuvių.
Gaminant tokio tipo patiekalus (namines picas, užkandžius ir t.t.), aš dažniausiai naudoju dviejų rūšių sūrius: Parmezano ir Mocarelos, rudus pievagrybius ir paprikas, visi kiti ingredientai pagal nuotaiką ir skonį.




Dažniausiai visi perka picų prieskonius, aš perku prieskonių mišinį pavadinimu Puttanesca, jis gana aštrus, tačiau labai kvapnus ir puikiai tinka tokiems užkandžiams gaminti. Jo sudėtyje džiovinti pomidorai, česnakai, aitrioji paprika, itališkos žolelės. Noriu pridurti, kad toks prieskonių mišinys tinka gaminant tiek makaronų, tiek mėsos patiekalus.


Iškočiojame bemielę sluoksniuotą tešlą, išdėliojame visus norimus priedus (porai, pievagrybiai, paprika, Mocarela, prieskonius). Įkaitiname orkaitę iki 220 C temperatūros.



Tarkuojame ant viršaus Parmezano sūrį



 Iš abiejų pusių vidurio link vyniojame tešlą į rulonėlį. Rulonėlį supjaustome apie 1 cm storiu gabalėliais ir rikiuojame juos ant kepimo popieriumi ištiestos skardos.


Kepame apie 15 minučių.


Štai tokios širdutės gavosi pas mane, aš specialiai norėjau būtent tokios formos, nes noriu pasakyti "Aš JUS Myliu"


Skanaus....













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig