2017 m. rugpjūčio 31 d., ketvirtadienis

NYX Professional Makeup CONTOUR INTUITIVE (plum metals)


Grįžtame prie kosmetikos apžvalgų, šiandien šnekėsime apie NYX Professional Makeup CONTOUR INTUITIVE daugiafunkcines paletes, kurie, pagal atstovus, jau atkeliavo įNYX Professional Makeup parduotuvę PC Panorama, Vilniuje. Pasakysiu nuoširdžiai, tai mano 'must have', nes labai seniai ieškojau būtent tokių atspalvių.











Mano nuomonė:

Tikriausiai nereikia sakyti, kad palečių variantų yra kiekvienam skoniui, tačiau kiekvienoje iš jų du higlighetriai, skaistalai ir 6-šių spalvų šešėliai. Aš turiu dvi paletes, tačiau mėgstamiausia Plum metals. Iš pirmo žvilgsnio, paletė kaip paletė, nieko įspūdingo, tikriausiai net nebūčiau atkreipus dėmesio į ją parduotuvėje. Po pirmo prisilietimo supratau, OMG, kokios nerealios spalvos. Paletėje vienas matinis pilkos spalvos šešėlis, 3 prismatic tipo šešėliai ir 2 labai blizgūs šešėliai. Aišku, prismatic mano meilė, tačiau juos reikia naudoti su pagrindu (kas yra logiška), geriausiai juodos spalvos pieštukas arba kreminiai šešėliai, būtent tada jie spindi ir keičia spalvas. Labai noriu pagirti ir higlighterius, kurie tiesiog spindi, vienas rožinis su auksinės spalvos blizgučiais, kitas - rožinis auksas. Skaistalai man patiko mažiausiai, jie ryškios plytų spalvos, aš tokių  beveik nenaudoju, man tokie per ryškus, plius jie gana sunkiai sklaidosi ir tušiuojasi. 
Apibendrinant noriu pasakyti, kad paletę verta nusipirkti tik dėl higlighterių ir nuostabių šešėlių, o skaitalus galima panaudoti akių makiažui, juk naudojant NYX Professional Makeup nėra ribu.

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig