2017 m. rugsėjo 5 d., antradienis

MAC Future Forward Spring 2017 Makeup Collaboration With Justine Skye, Dua Lipa and Lee Hi



Labas rytas, mano brangieji, manai visi puikiai žinome, MAC garsėja savo limituoto leidimo kolekcijomis. Tiek daug skirtingų stilių, atspalvių ir bendradarbiavimo galimybių su pasaulio lygio žvaigždėmis gali savo pirkėjui pasiūlyti tik MAC. Šiandien mano rankose MAC Future Forward Spring 2017 Makeup Collaboration With Justine Skye, Dua Lipa and Lee Hi kolekcija.



















Mano nuomonė:

Labai gaila, kad tokios kolekcijos niekada nepasiekia mūsų parduotuvių, o ištikimos MAC kosmetikos mylėtojos neturi galimybių nusipirkti į savo kolekciją išsvajotų skaistalų ir lūpų dažo. "Brooklyno" hip-hopas ir "R & B" atlikėja Justine Skye, Londono britų pop muzikos atlikėja Dua Lipa ir  Korėjos apdovanojimų"K pop up" laimėtoja Come Lee Hi bendradarbiaujant su MAC sukūrė savo išskirtines kosmetikos priemones "MAC Future Forward" 2017 m kolekcijai. Pasaulio lygio žvaigždės labai norėjo, kad jų mėgstami produktai atsidurtų mūsų kosmetinėse.
Aš gavau testavimui skaistaus ir lūpų blizgesį, dėl to esu be galo ir krašto laiminga. Koks skirtumas, ką aš dabar Jums pasakysiu, juk kolekcija buvo parduodama pavasarį. Pridursiu tik tiek, kad lūpų blizgesys yra bespalvos su blizgučiais, juk CREMESHEEN GLASS lūpų blizgesius galima drąsiai rasti ir mūsų parduotuvėse. Jie lipnoki, tačiau išsilaiko ant lūpų super gerai, suteikia veidrodinio spindesio ir gerai maitina. Aš visiškai nebijau ryškių atspalvių skaistalų, nes jau supratau, juos galima drąsiai naudoti tiek kaip skaistalus, tiek kaip šešėlius.
Ar rekomenduoju? Rekomenduoju apsilankyti parduotuvėse ir susipažinto su MAC siūlomomis naujienomis, o jų tikrai nemažai, vien NUDE lūpų dažų kolekcija ką reiškia.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig