2017 m. rugsėjo 28 d., ketvirtadienis

Mono Color Fashion: RED



Pagaliau aš vėl namuose ir galiu prisėsti prie blogo rašymo. Šį rudens sezoną labai madingi vienos spalvos deriniai. Tikrai neslėpsiu, mano drabužinę užvaldė Dusty Rose ir ryškiai raudoni atspalviai. Šiandien mano rekomendacijos iš www.shein.com puslapio, juk mono raudona tobula spalva. Net neįsivaizduojate, kiek komplimentų surenka mano raudoni ilgaauliai, jie pastoviai dėmesio centre, o su jais ir aš.

Negaliu pasakyti, kad raudoną spalvą lengva derinti, tačiau ji ryški ir tinka prie daugelio kitų atspalvių. Grįžtant prie mono spalvos derinių, noriu pasakyti, kad privalote išbandyti, nes kol neišbandysi, nesužinosi ar tinka, ar patinka, ar įmanoma. Vienu žodžiu, koks bebūtų sprendimas, raudoną rankinę, švarką ir skrybėlę privalote nusipirkti.



Fluted Sleeve Floral Print Pleated Front Blouse


Red Layered Bell Sleeve Sweater



Open Shoulder Check 2 In 1 Shirt



Frayed Edge Shawl Collar Self Tie Coat






Pom Pom Decorated Pointed Toe Slippers




Floral Print Block Heeled Ankle Boots







Tie Detail Wide Brim Fedora



Exaggerated Frame & Lens Sunglasses






Red Black Mouth Earrings







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig