2017 m. rugsėjo 27 d., trečiadienis

Ruffle Trim Surplice Mini Sun Dress


O būna ir taip, mano brangieji, kad vasara oras labai labai blogas, vis lyja ir šalta, užsakytos suknelės taip ir guli spintoje. Jų užsidėti ir nufotografuoti drabužių derinių nėra jokios galimybės. Ką daryti? Laukti tinkamo oro, nors tai ir rugsėjo pabaiga. Nusiraminkite, nors ir buvo šalta, likau sveika ir nesusirgau. Ką galima padaryti dėl gražaus kadro? Aš manau viską, juk tam ir susirinkome. Šiandien mano pasakojimas apie nuostabią oranžinę suknelę kurią užsakiau iš mano mėgstamiausios www.zaful.com internetinės parduotuvės.

Ėjo vasara, kodėl gi neužsakyti suknelės, naiviai pagalvojau aš. Planavau atostogas (nors iš dabar planuoju, bet pasitaikius progai suknelė pasistengiau įamžinti), norėjau dar keliauti į šiltus kraštus, todėl ir plona oranžinė suknelė buvo kaip tik.  Vasara buvo šalta, todėl suknelė taip ir liko spintoje. Suknelė labai plonos medžiagos ir tobulos vasariškos oranžinės spalvos. Idealiai atrodo su mėlynos spalvos detalėmis, todėl, jeigu planuojate atostogas, būtinai užsakykite. Mano suknelės dydis L, parduotuvėje ZAFUL dar liko XL. Tradiciškai noriu priminti, kad siuntos atkeliauja per 2-3 savaites, mokesčių mokėti nereikia.








Suknelė - ZAFUL
Avalynė - ALDO
Sportinė braletė - LIDL
Auskarai - H&M







SHARE:

1 komentaras

  1. Net nepagalvotum, kad nuotraukose ruduo, atrodo labai vasariškai!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig