2017 m. rugsėjo 26 d., antradienis

SHOP BURGA


Sveiki, mano brangieji. Ar perkate telefono dėklus? Visi puikiai žinome, telefono dėklai apsaugo telefoną nuo įbrėžimų, dūžių ir t.t, bet aš apie tai galvoju paskutiniu momentu. Kodėl? Nes man, asmeniškai, telefono dėklas,  įvaizdžio dalis. Mano telefonų dėklų kolekcija nebuvo labai didelė, tačiau kai joje atsirado nuostabūs Burga dėklai, negaliu sustoti.



Kiek mano kolekcijoje dėklų? Jau daug, bet šiandien jūsų dėmesiui vienas iš mano mėgstamiausių Marble kolekcijos gražuolių. Raudona spalva šį sezoną 'on top', todėl nežiūrint į kitus turimus, negaliu paleisti šio grožio iš rankų. Žinot būna taip, kad tinka prie bet kokio drabužio derinio, prie bet kokios kompozicijos. 

Ar rekomenduoju? Tikrai taip, pasirinkimas milžiniškas: nuo maroko motyvų iki klasikinių Marble ir Camouflage raštų. Dėklai labai kokybiški, atrodo išskirtinai ir labai stilingai. Kur pirkti: www.burga.com. ir http://amzn.to/2tVFWC2




Noriu priminti, kad kiekvienas iš jūsų dali tapti blogerių, reikia tik nufotografuoti savo Burga telefono dėklą, pažymėti @burgaofficial ir gal būti tavo nuotrauka atsiras Burga Instagram profilyje. Niekada nemokėjau fotografuoti kompozicijų, Burga tapo mano įkvėpimo šaltiniu. Jau rašau ilgą norų sąrašą, labai norėčiau ir gėlių motyvų, o gal būt ir klasikinio juodo, negalima pamiršti ir apie SAVAGE kolekciją.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig