2017 m. spalio 8 d., sekmadienis

RESERVED // Wear it like Kate


Gero sekmadienio, mano brangieji. Niekada negalvojau, kad rudo mane gali taip veikti, esmė tame, kad vėl sergu. Niekaip nesuprantu, kaip sugebėjau peršalti jau antrą kartą? jeigu iš ryto savijauta buvo dar visai nieko, tai link vakaro jau jaučiuosi labai blogai. Vienu žodžiu, liko labai daug nepaskalbtų ir nepabaigtų įrašų, todėl labai skubiai taisau padėtį. Jūsų dėmesiui nuostabioji RESERVED // Wear it like Kate kolekcija, kuri pasirodė parduotuvėse šį ketvirtadienį.

Aš tikrai laukiau šios kolekcijos, nes jau buvau apžiūrėjus numatomą asortimentą. Ar man buvo labai sunku išsirinkti? Jau seniai žinau vieną nuostabų dalyką, reikia pirkti tik tai, ką tikrai nešiosi. Būtent todėl išsirinkau juoda suknelę ir odinę striukė. Kaip atrodau? Nuostabiai, ypač su raudonos spalvos ilgaauliais.










Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)
Striukė, Suknelė ir rakinė - RESERVED
Avalynė - MANGO


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig