2017 m. spalio 26 d., ketvirtadienis

Riga Fashion Week, Day 1


Aš esu be galo ir krašto labai sistemingas ir mėgstantis apgalvoti visas įmanomas smulkmenas žmogus, labai logiška, kad drabužių deriniai į Rygą jau buvo apgalvoti iš anksto. Su manimi atkeliavo ir raudoni, ir mėlyni šilkiniai, ir pilki ilgaauliai, bet tuo pačiu, ir kelios poros aukštakulnių. Kai derinau drabužius, Vilniuje buvo labai šilta, aš net pagalvoti negalėjau, kad Rygoje gali snigti. Taip, taip, jau girdėjau, Vilniuje taip pat sninga, tačiau ar aš pasiruošusi  vaikščioti su aukštakulniais per sniegą? Nuoširdžiai dar nežinau, bet mada reikalauja aukų, kartais net labai didelių. Kaip aš nenustoju kartoti merginoms "Patogumas ir komfortas nužudė madą", todėl jeigu patogiai, reiškia mažiau madingai. Skamba kiek keistai, bet čia tikroji tiesa. 

Pirmai mados savaitės dienai aš išsirinkau kiek kuklesnį, bet patogesnį drabužių derinuką. Pasakysiu nuoširdžiai, norėjau eiti su kaliniais ir kelnėmis, bet sniegas ir labai šaltas oras išgąsdino, nes prie to derinio reikėtų ir auktakulnių, o pirmą dieną sušalti aš tikrai neplanuoju. Juolab, kad visi numatyti renginiai buvo per visą miestą, tikriausiai madingai ir įspūdingai apsirengsiu penktadienį arba šeštadienį.









Nuotraukos: Absentta

Švarkas - Gamiss
Suknelė - Reserved
Avalynė- ZARA
Rankinė - RoseGal











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig