2017 m. lapkričio 10 d., penktadienis

Baltijos kvapai


Geros dienos, mano brangieji, kaip bebūtų, ruduo žvakių metas. Tai tas unikalus laikas, kai norisi šilumos ir kad namuose būtų jauku. Nežinau kaip Jums, Labai norisi išskirtino kvapo ir kokybės žvakių. Šiandien mano pasakojimas apie rankų darbo nuostabias "Baltijos kvapai" žvakes, nuo kurių mano namai prisipildo gintaro ir Ąžuolo kvapais. Sutikite, labai neįprastas aromatas, tačiau taip puikiai tinka vakarui su šiltu pledu namuose.




Dominuojantis medžio žievės kvapas, persipynęs su muskuso ir žolelių deriniu. Gintaro dvelksmas sukuria namų jaukumą.

Viršutinės natos: Gintaras, briedragė
Vidurinės natos: Levanda, apelsinas, šalavijų lapai
Pagrindinės natos: Muskusas





Mano nuomonė:

Logiška, jeigu vakarais nėra renginių, aš labai noriu pasilikti namuose. Šurmulio ir miesto gyvenimo man pilnai užtenka, gyvenu už miesto, todėl labai vertinu ramybę ir gamtą. Vakarais su karštos kakavos puodeliu labai mėgstu žiūrėti mėgstamus serialus, už mano gerą nuotaiką atsakingos žvakės. Aš neperku pigių žvakių, suvokiu vieną, pigiai gera žvakė kainuoti negali. Mano žvakių kolekcijoje išskirtinės Byredo, Max Benjamin žvakės, bet niekada nepraleidžiu progos išbandyti ką nors naujo, ypač rankų gamybos lietuvišką produktą. Pasgooglinus "Baltijos kvapai" internetinės parduotuvės asortimentą nustebau, jis tikrai labai labai didelis, manau kiekvienas galės sau atrasti tinkamą žvakę bet kokiai progai. Noriu priminti, kad gamintojas siūlo kelių dydžių žvakes, mano turim mažiausia, metaliniame indelyje. Žvakės aromatas labai malonus, idealiai tinka naujo žiemos sezono pradžiai. Nežinau, ar jos gali užtekti ilga, nes per vieną vakarą mano buvo pusiau tuščia, o gal vakaras buvo tiesiog labai ilgas. vienu žodžiu, jeigu ieškote natūralumo ir išskirtinumo, labai rekomenduoju išbandyti.

PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig